XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #112.084
Dan weeg ik eens m'n pistachenoten, zit ik naar een filmpje te kijken, is de helft van die kut noten leeg.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #112.087
Na 3 weken sporten, alcohol, sex en lange nachten loopt vanaf morgen de wekker weer af om 05u30 om te gaan werken :fuu:

Nog een geluk dat ik het werk best graag doe, maar toch.

• #112.088
Na 3 weken sporten, alcohol, sex en lange nachten loopt vanaf morgen de wekker weer af om 05u30 om te gaan werken :fuu:

Ik dacht dat sporten, alcohol en seks je werk was? :P
Succes met werken, heftruckrijden?

• #112.089
Ik dacht dat sporten, alcohol en seks je werk was? :P
Succes met werken, heftruckrijden?
Heftruck en sorteren/schuren/verven/zagen/boren/bestelling klaarmaken/stock nakijken en bijbestellen.

En nog wel wat dingen :P en elke dag gemiddeld 10u werken :o

• #112.093

Wind in de zeilen gewenst voor morgen!
De vakantie mag overboord gegooid worden!

• #112.096
Hartstikke buikloop en toch zo eigenwijs zijn en vol goede moed m'n training beginnen vandaag.

Geen goei idee.

• Like
Waarderingen: 040B
  • #112.097
Beetje aan het stressen.... ik heb een verzekering nodig voor de motoscooter. Een jaar geleden weigerde ik eens mijn brandverzekering te betalen omdat de polis niet was zoals afgesproken. Na correctie betaalde ik die maar zei de verzekering dat ik te laat had betaald. Toen de polis was afgelopen wouden ze me geen andere geven. Nu vraag ik aan mijn verzekeringsmakelaar om een motoscooterverzekering af te sluiten, en zegt ze me dat mijn dossier bij de dienst "acceptatie" ligt want ze "moeten nog beslissen of ze je al dan niet willen verzekeren omdat je in het verleden je polis niet hebt betaald". Ik zei hen:" de fout lag bij jullie, en de polis is wel degelijk betaald, dus los dit maar op". Ben nu aan het wachten... Sucks balls

• #112.098
Beetje aan het stressen.... ik heb een verzekering nodig voor de motoscooter. Een jaar geleden weigerde ik eens mijn brandverzekering te betalen omdat de polis niet was zoals afgesproken. Na correctie betaalde ik die maar zei de verzekering dat ik te laat had betaald. Toen de polis was afgelopen wouden ze me geen andere geven. Nu vraag ik aan mijn verzekeringsmakelaar om een motoscooterverzekering af te sluiten, en zegt ze me dat mijn dossier bij de dienst "acceptatie" ligt want ze "moeten nog beslissen of ze je al dan niet willen verzekeren omdat je in het verleden je polis niet hebt betaald". Ik zei hen:" de fout lag bij jullie, en de polis is wel degelijk betaald, dus los dit maar op". Ben nu aan het wachten... Sucks balls

Overkomt ook alleen jou he, zulke dingen :roflol:

• #112.099
Overkomt ook alleen jou he, zulke dingen :roflol:
Jij hebt alle Nederlanders en Belgen gesproken om dit te concluderen? Of baseer je je op 1 forum..?
Nee, serieus... je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik kom altijd zo'n klote dingen tegen.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #112.100
Uitkomst Is vast negatief:(.

Terug
Naar boven