ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Jij gaat punten scoren vandaag yassi"jou" en "bekijk".... maak je dus maar best zorgen om je eigen hersencellen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij gaat punten scoren vandaag yassi"jou" en "bekijk".... maak je dus maar best zorgen om je eigen hersencellen...
HAHAHA, ROFLOL. I'm on a roll. Maar nu even ernstig... en gaan trainen.
kan geen festool advertenties en pontmeyer spam meer zienDat komt natuurlijk door jouw eigen surfgedrag en die big data komt bij google vandaan.

Laat pontmeyer er even gauw buiten jij!kan geen festool advertenties en pontmeyer spam meer zien![]()
Fixed."jou" en "bekijk".... maak je dus maar best zorgen om je eigen hersencel...
Ik dacht dat sporten, alcohol en seks je werk was?Na 3 weken sporten, alcohol, sex en lange nachten loopt vanaf morgen de wekker weer af om 05u30 om te gaan werken
Nog een geluk dat ik het werk best graag doe, maar toch.
Heftruck en sorteren/schuren/verven/zagen/boren/bestelling klaarmaken/stock nakijken en bijbestellen.Ik dacht dat sporten, alcohol en seks je werk was?
Succes met werken, heftruckrijden?
en elke dag gemiddeld 10u werken 
Zelfsloopbedrijf?Ik dacht dat jij bij een sloopbedrijf werkte.
Succes morgen.
Zoals dingen kapot makenHeftruck en sorteren/schuren/verven/zagen/boren/bestelling klaarmaken/stock nakijken en bijbestellen.
En nog wel wat dingenen elke dag gemiddeld 10u werken
![]()

Wind in de zeilen gewenst voor morgen!Na 3 weken sporten, alcohol, sex en lange nachten loopt vanaf morgen de wekker weer af om 05u30 om te gaan werken
Nog een geluk dat ik het werk best graag doe, maar toch.
Waarvan 9 uur DBB'en?Heftruck en sorteren/schuren/verven/zagen/boren/bestelling klaarmaken/stock nakijken en bijbestellen.
En nog wel wat dingenen elke dag gemiddeld 10u werken
![]()

En het resterende uur wordt besteed aan crunches doen

Beetje aan het stressen.... ik heb een verzekering nodig voor de motoscooter. Een jaar geleden weigerde ik eens mijn brandverzekering te betalen omdat de polis niet was zoals afgesproken. Na correctie betaalde ik die maar zei de verzekering dat ik te laat had betaald. Toen de polis was afgelopen wouden ze me geen andere geven. Nu vraag ik aan mijn verzekeringsmakelaar om een motoscooterverzekering af te sluiten, en zegt ze me dat mijn dossier bij de dienst "acceptatie" ligt want ze "moeten nog beslissen of ze je al dan niet willen verzekeren omdat je in het verleden je polis niet hebt betaald". Ik zei hen:" de fout lag bij jullie, en de polis is wel degelijk betaald, dus los dit maar op". Ben nu aan het wachten... Sucks balls

Jij hebt alle Nederlanders en Belgen gesproken om dit te concluderen? Of baseer je je op 1 forum..?