Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #112.102
Beetje aan het stressen.... ik heb een verzekering nodig voor de motoscooter. Een jaar geleden weigerde ik eens mijn brandverzekering te betalen omdat de polis niet was zoals afgesproken. Na correctie betaalde ik die maar zei de verzekering dat ik te laat had betaald. Toen de polis was afgelopen wouden ze me geen andere geven. Nu vraag ik aan mijn verzekeringsmakelaar om een motoscooterverzekering af te sluiten, en zegt ze me dat mijn dossier bij de dienst "acceptatie" ligt want ze "moeten nog beslissen of ze je al dan niet willen verzekeren omdat je in het verleden je polis niet hebt betaald". Ik zei hen:" de fout lag bij jullie, en de polis is wel degelijk betaald, dus los dit maar op". Ben nu aan het wachten... Sucks balls
Laat ze verekken, ga je toch naar een andere?

• #112.103
Het ergste is dat ik al 15 jaar bij die verzekering ben, voor drie verschillende verzekeringen, en hen slechts 1 maal iets gekost heb.... en dan 1 keer een discussie over een foute polis (ik had gevraagd inboedel te verzekeren voor 10 000 euro en daar dan de premie op te berekenen en ze hadden het dubbel genomen.

• #112.104
Het ergste is dat ik al 15 jaar bij die verzekering ben, voor drie verschillende verzekeringen, en hen slechts 1 maal iets gekost heb.... en dan 1 keer een discussie over een foute polis (ik had gevraagd inboedel te verzekeren voor 10 000 euro en daar dan de premie op te berekenen en ze hadden het dubbel genomen.

Had je nieuwe tv tata?

• #112.105

Ik had me die discussie bespaard en was lekker voor deze verzekering naar iemand anders gegaan. Stress om het stressen dit.

• #112.106
Laat ze verekken, ga je toch naar een andere?
Ze zei me: je staat dan wellicht bij hen op de zwarte lijst en alle verzekeraars hebben toegang tot die lijst. Wat ze dus eigenlijk zeggen is: als je ooit 1 premie (brand, familiale...) niet tijdig betaald dan wordt je gestraft en ken je geen auto of motoverzekering meer bekomen. Misschien is hun handelen wel legaal, maar ethisch is het zeker niet.

• #112.108

Maakt het zo een verschil qua polis tussen een inboedel van 10 000 of 20 000 euro? Beter toch ietsje ruimer schatten IMO

• #112.109
Ze zei me: je staat dan wellicht bij hen op de zwarte lijst en alle verzekeraars hebben toegang tot die lijst. Wat ze dus eigenlijk zeggen is: als je ooit 1 premie (brand, familiale...) niet tijdig betaald dan wordt je gestraft en ken je geen auto of motoverzekering meer bekomen. Misschien is hun handelen wel legaal, maar ethisch is het zeker niet.
Je laat je wel snel bang maken zeg... ze zetten je heus niet op een zwarte lijst omdat je 1 keer je polis te laat betaald :p

• #112.111
  • #112.113
Nog iets wat m'n dag (gisteren) heeft verpest. tien dagen lang melanotan 2 genomen....(1 mg per dag)... ga ik gisteren een uurtje of twee in de zon, die zelf niet zo straf was... ben ik verdomme zo rood als een kreeft. Blijkbaar geen kwalitatief product deze keer. Vier jaar geleden was ik bijna een n*ger na 4 uur in de zon

• #112.116
Nog iets wat m'n dag (gisteren) heeft verpest. tien dagen lang melanotan 2 genomen....(1 mg per dag)... ga ik gisteren een uurtje of twee in de zon, die zelf niet zo straf was... ben ik verdomme zo rood als een kreeft. Blijkbaar geen kwalitatief product deze keer. Vier jaar geleden was ik bijna een n*ger na 4 uur in de zon

Dat dit jou weer moet overkomen :eek:

• #112.117
Ja, als m'n verzekeringsmakelaar geen andere verzekeraar vindt dan zal ik zelf beginnen rondbellen he. Sucks balls. Maar ik denk dat dit wel goed komt.

Terug
Naar boven