AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #112.121
Nog iets wat mijn dag verpest heeft gisteren en vandaag: liep ik gisteren in de tuin, stap ik op zo'n kloteplant (onkruid met stekkers) en nu heb ik in beide voetzolen 10 stekkers die ik er niet uitkrijg.

• #112.123
Kop op @yasmine , je zal deze tegenslagen wel te boven komen. Vergeet ondertussen niet om hier regelmatig een update te plaatsen :thumb:

DBB is here for you

• #112.127
Moet ik ook nog doen. Uitkering staat er weer op :p. De laatste voorlopig.
Ik heb een vriend, zijn hele leven lang als arbeider gewerkt... paar keer in contact gekomen met de wet... moeite om hoofd boven water te houden. Begon met bitcoin... en heeft nu zijn eigen villa in Spanje, reist de wereld rond.... echt een succesverhaal. Hij raadt me iedere dag aan ook bitcoins te kopen. Als ik zie wat het voor hem heeft gedaan... moet ik er toch eens beginnen aan denken.

• #112.129
Ik heb een vriend, zijn hele leven lang als arbeider gewerkt... paar keer in contact gekomen met de wet... moeite om hoofd boven water te houden. Begon met bitcoin... en heeft nu zijn eigen villa in Spanje, reist de wereld rond.... echt een succesverhaal. Hij raadt me iedere dag aan ook bitcoins te kopen. Als ik zie wat het voor hem heeft gedaan... moet ik er toch eens beginnen aan denken.
Dit begeleid wonen bevalt mij prima.
En heb toch geen doekoe voor bitcoin

• #112.130
Het gebrek aan XXL Delicious Crackers is een zwarte omranding van deze mooie dag :(

• #112.131

You just did

• #112.139
Terug
Naar boven