- Waardering
- 22.487
Ontkenning is een vroeg stadium.
Edit: je valt wel snel door de mand als je Alcohol met een hoofdletter schrijft op het einde van je zin.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ontkenning is een vroeg stadium.
En uiteindelijk is er aanvaarding. Altijd....
Als @Nienke ons een paar goede flessen schenkt, kunnen we dit zeker overwegen.@lienlien @Bubs @Lm7790 @Sanca Magni @ThuggishRuggish @MrDroeftoeter @Vieze jij potentieel nieuw lid?
Ik maakte geen grapjeOntkenning is een vroeg stadium.
Edit: je valt wel snel door de mand als je Alcohol met een hoofdletter schrijft op het einde van je zin.
.Heb m'n kurkentrekker al bij de hand!Als @Nienke ons een paar goede flessen schenkt, kunnen we dit zeker overwegen.
Nu alleen nog die flessen van @Nienke ...
Ondraaglijk die spanning....
Rode wijn is goed voor het hart.Ondraaglijk die spanning....
Dat is slecht voor mijn (oude) tikker!
Glaasje niet een hele fles!Rode wijn is goed voor het hart.
Of dat is toch wat me ooit verteld werd.

En oppassen voor @Camelus voor je het weet wil die je stompen in limburg

Dat zeiden ze er niet bij.
Is die avatar van je je streeffysiek?
Drink je enkel in het weekend of ook door de week?
Zeker! voedsel en ervaringen genoeg.
Afgelopen week merkte ik toch dat ik weer erg veel drink. Kan komen door een verjaardagsfeestje wat er bekend om staat dat het altijd uit de hand loopt en doordat mn beste vriend opeens weer single is en ik dus met drank aan kwam om een beetje te troosten... Maar wil er iig TOTAAL niet beetje op letten. Door mijn sociale leven. Verder heb ik niet zo heel veel interessants te vertellen![]()
Toch wel wat potentieel hoor.
Er zijn mensen die niet door de week drinken
Maar ik werk in de horeca, dus zo'n 5 dagen in de week na werk 3-4 biertjes of wijntjes. Feestjes enzo niet meegeteld...Begeleiding?? Ik heb mn plan al klaarstaan. Gewoon leven op proteine shakes met precies genoeg vetten en een klein beetje koolhydraten zodat je zo veel mogelijk kcals overhoud voor drankToch wel wat potentieel hoor.
Met een beetje begeleiding?
Ik zeg doen.Er zijn mensen die niet door de week drinkenMaar ik werk in de horeca, dus zo'n 5 dagen in de week na werk 3-4 biertjes of wijntjes. Feestjes enzo niet meegeteld...
Begeleiding?? Ik heb mn plan al klaarstaan. Gewoon leven op proteine shakes met precies genoeg vetten en een klein beetje koolhydraten zodat je zo veel mogelijk kcals overhoud voor drank