AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #112.211
Dan mag je in #teamalcohol!!!!
c48.jpg

• #112.213
Jij en je stompje zijn daar berucht en beroemd.

• #112.216
ik wil ook bij team Alcohol:(:(

• #112.218
Zeker! voedsel en ervaringen genoeg.

Afgelopen week merkte ik toch dat ik weer erg veel drink. Kan komen door een verjaardagsfeestje wat er bekend om staat dat het altijd uit de hand loopt en doordat mn beste vriend opeens weer single is en ik dus met drank aan kwam om een beetje te troosten... Maar wil er iig TOTAAL niet beetje op letten. Door mijn sociale leven. Verder heb ik niet zo heel veel interessants te vertellen:o

Drink je enkel in het weekend of ook door de week?
Toch wel wat potentieel hoor.
Met een beetje begeleiding?

• #112.219
Drink je enkel in het weekend of ook door de week?
Er zijn mensen die niet door de week drinken??? Maar ik werk in de horeca, dus zo'n 5 dagen in de week na werk 3-4 biertjes of wijntjes. Feestjes enzo niet meegeteld...
Toch wel wat potentieel hoor.
Met een beetje begeleiding?
Begeleiding?? Ik heb mn plan al klaarstaan. Gewoon leven op proteine shakes met precies genoeg vetten en een klein beetje koolhydraten zodat je zo veel mogelijk kcals overhoud voor drank

• #112.220
Er zijn mensen die niet door de week drinken??? Maar ik werk in de horeca, dus zo'n 5 dagen in de week na werk 3-4 biertjes of wijntjes. Feestjes enzo niet meegeteld...

Begeleiding?? Ik heb mn plan al klaarstaan. Gewoon leven op proteine shakes met precies genoeg vetten en een klein beetje koolhydraten zodat je zo veel mogelijk kcals overhoud voor drank
Ik zeg doen.

Terug
Naar boven