MuscleMeat

Contest Log Log aquaexplo

Bezoekers in dit topic

Sfeerpics van vakantie? :)
Hoe viel je full-body mee na enkele dagen drank?
 
Schema wat ik toen bij bell coaching had.. misschien heb je er wat aan

Bekijk bijlage 462088
Thanks! ik zal er naar kijken
Sfeerpics van vakantie? :)
Hoe viel je full-body mee na enkele dagen drank?
foto's heb ik niet echt gemaakt. Heb ook teveel gezien om overal foto's van te maken. Ben uiteindelijk in Hamburg, Berlijn, Swiss Bohemian, Praag, Innsbruck, Milaan, Lerici, Nice, Monaco, en St. Tropez geweest. Full body viel eigenlijk nog wel mee, sommige oefeningen gingen wel wat lastiger maar over het algemeen niet geheel ontevreden
 
Thanks! ik zal er naar kijken

foto's heb ik niet echt gemaakt. Heb ook teveel gezien om overal foto's van te maken. Ben uiteindelijk in Hamburg, Berlijn, Swiss Bohemian, Praag, Innsbruck, Milaan, Lerici, Nice, Monaco, en St. Tropez geweest. Full body viel eigenlijk nog wel mee, sommige oefeningen gingen wel wat lastiger maar over het algemeen niet geheel ontevreden
Zow, das goed gereisd, zoveel plaatsen heb ik in mijn gehele leven nog niet gezien :-)
 
Zow, das goed gereisd, zoveel plaatsen heb ik in mijn gehele leven nog niet gezien :-)
Ja zeker! we wilden allebei erg veel zien en doen dus we hebben niet overal alles kunnen bekijken, maar veel te doen gehad!
 
Mooie vakantie gehad zo te zien! Nu weer terug naar het normale leven:p
 
Mooie vakantie gehad zo te zien! Nu weer terug naar het normale leven:p
Zeker! voedsel en ervaringen genoeg.

Afgelopen week merkte ik toch dat ik weer erg veel drink. Kan komen door een verjaardagsfeestje wat er bekend om staat dat het altijd uit de hand loopt en doordat mn beste vriend opeens weer single is en ik dus met drank aan kwam om een beetje te troosten... Maar wil er iig een beetje op letten.
Full-body is het wss niet voor mij. Door mijn huidige werkrooster en sociale leven zijn veel gym-dagen achter elkaar, dus ik stap over naar een upper-lower split om mijn lichaam zo toch nog wat rust te geven tussen trainingen in. Verder heb ik niet zo heel veel interessants te vertellen:o
 
Een regel als 'geen drank door de weeks' kan al een stuk schelen (als je niet helemaal tot het gaatje gaat in het weekend :p )
 
Een regel als 'geen drank door de weeks' kan al een stuk schelen (als je niet helemaal tot het gaatje gaat in het weekend :p )
Zat daar zelf miss ook al aan te denken, aangezien dat na werk dan al scheelt. Vaak tot het gaatje gaan doe ik niet, misschien 3-4 keer per jaar. (waarvan 2 wel in augustus:o:o)
 
Waarom. Mis. Ik. Steeds. Alle. Contest. Logs.

:fuu:In :penis:
 
Nog even een update van mijn kant. De motivatie voor de contest is redelijk verdwenen... Zit nu weer op het begingewicht en het lijkt er maar niet af te gaan... Ik ga nog steeds 3/4 keer in de week naar de gym maar aangezien ik geen vast schema heb, heb ik ook niet de motivatie om te loggen. Hiernaast is het met werk nu redelijk moeilijk om goed te eten aangezien het vaak zo druk is dat ik nietecht tijd heb om rustig iets te maken, maar vaak ff snel een tosti of een broodje kroket ofzo maak. Het kan ook komen door alle feestjes en verjaardagen van de laatste tijd dat mijn gewicht hetzelfde blijft maar het is nietecht motiverend. Ik zit er dus nog over na te denken of ik wel foto's in zal sturen aangezien ik het idee heb dat ik niet echt progressie heb gemaakt
 
Steek nog 2 weken een paar extra tandjes bij?
 
Ja man, nog maar 2 weken. Gewoon om een indruk te krijgen wat er met dat lichaam van je in zo'n korte tijd mogelijk is. Die vakantie en verjaardagen liggen nu achter je :D
 
Op 2 weken is best wel wat te cutten hoor :)
En je ben toch onherkenbaar, dus als het uiteindelijke resultaat echt tegenvalt heb je toch geen gezichtsverlies (dat was mijn reden toch om een par weken terug niet op te geven :p)
 
Op 2 weken is best wel wat te cutten hoor :)
En je ben toch onherkenbaar, dus als het uiteindelijke resultaat echt tegenvalt heb je toch geen gezichtsverlies (dat was mijn reden toch om een par weken terug niet op te geven :p)
2 weken lang elke dag 1100kcals + 60 minuten cardio

..en tren-a + test-p :thumbs:
 
Back
Naar boven