Nienke
Cool Novice
- Waardering
- 170
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 20%
Nou nee niet noodzakelijk nee,
Hoewel ik het wel een mooi fysiek vind
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie is dat dan? Een bekende Nederlander (of beter gezegd: Nederlandse)?Nou nee niet noodzakelijk nee,
Hoewel ik het wel een mooi fysiek vind
Drink dan Geuze, want met wijn zal je niet veel carbs hitten.Er zijn mensen die niet door de week drinkenMaar ik werk in de horeca, dus zo'n 5 dagen in de week na werk 3-4 biertjes of wijntjes. Feestjes enzo niet meegeteld...
Begeleiding?? Ik heb mn plan al klaarstaan. Gewoon leven op proteine shakes met precies genoeg vetten en een klein beetje koolhydraten zodat je zo veel mogelijk kcals overhoud voor drank
Insta chick iddWie is dat dan? Een bekende Nederlander (of beter gezegd: Nederlandse)?
Wie is dat dan? Een bekende Nederlander (of beter gezegd: Nederlandse)?
Geuze klinkt niet verkeerd, maar als er dan meer kcals in bier zitten kan ik beter aan de wijn gaan want dan kan ik meer kcals uitgeven aan alcohol. en een Peter is een soort van peetoom toch ofzo??Drink dan Geuze, want met wijn zal je niet veel carbs hitten.
Weet wat je drinkt!
Ik wil me wel opofferen om je "Peter" te worden.
Je kan bij me terecht als het even wat minder gaat.Geuze klinkt niet verkeerd, maar als er dan meer kcals in bier zitten kan ik beter aan de wijn gaan want dan kan ik meer kcals uitgeven aan alcohol. en een Peter is een soort van peetoom toch ofzo??
Er staat een hashtag ook op t-shirt.
Ik heb hem al via een vegan ik noem geen namenEr staat een hashtag ook op t-shirt.
Maar niet helemaal leesbaar helaas.
.nuchter zijnJe kan bij me terecht als het even wat minder gaat.
Stel je bent een paar dagen nuchter ofzo.
Of als je gewoon dorst hebt...
Dat zal dan inderdaad een peetoom zijn.
Blijf maar weg van de wijn.
Die "smeerlapperij" is best hardnekkig.
Geuze is tamelijk laag in kcal t.o.v. carbs.

Dorst genoeg, dus daar zal ik je niet mee lastig vallen, je moet natuurlijk namelijk wel nog een beetje privacy hebben
Geuze is wel een goede tip, maar dat hebben ze helaas niet bij mij op werk....Altijd hetzelfde met je raadsels!
Onderschat mijn stalk skills niet.
Nee ik begin hem nu wel te knijpen en niet aan mijn worst.
Mijn opmerking over dat stompje neem ik bij deze terug.
Nieuw lid wegpesten: 70% voltooid.Mijn opmerking over dat stompje neem ik bij deze terug.