XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #112.261
  • #112.263
  • #112.264
Laatst bewerkt:
  • #112.266
Zojuist een brief van Raad voor de Rechtsbijstand omtrent mijn scheiding van 2,5 jaar geleden

Door een controle van de hoogte van mijn verzamelinkomen ligt deze boven de wettelijke grens om in aanmerking te komen van een bijdrage in de kosten van mijn advocaat, dus moet ik alsnog mijn advocaatkosten zelf betalen
€ 640,00 aftikken :mad:

• #112.267
Zojuist een brief van Raad voor de Rechtsbijstand omtrent mijn scheiding van 2,5 jaar geleden

Door een controle van de hoogte van mijn verzamelinkomen ligt deze boven de wettelijke grens om in aanmerking te komen van een bijdrage in de kosten van mijn advocaat, dus moet ik alsnog mijn advocaatkosten zelf betalen
€ 640,00 aftikken :mad:

Je verdiende dus genoeg om geen aanspraak te hoeven maken op bijstand of subsidies.. Ik zie het probleem niet :dunno:

• #112.269
Je verdiende dus genoeg om geen aanspraak te hoeven maken op bijstand of subsidies.. Ik zie het probleem niet :dunno:
klopt het verzamelinkomen kwam bij hercontrole € 10.000.00 hoger uit
Alleen na 2,5 jaar had ik dit niet meer verwacht

• #112.271
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar je weet niet wie er achter dat profiel zit.

Op zich snap ik wel dat je zo denkt (althans het is me inmiddels duidelijk ---Na enig inleeswerk- dat jij je nu ook weer niet zo heel geliefd maakt hier),

Enige paranoïde verschijnselen brengt dit in jou geval wel met zich mee, zo lijkt het

Je mag ook gewoon je lieve kanten laten zien....

Ga je nu tegen mij ook de testosteron-kaart trekken ?

• #112.272
Op zich snap ik wel dat je zo denkt (althans het is me inmiddels duidelijk ---Na enig inleeswerk- dat jij je nu ook weer niet zo heel geliefd maakt hier),

Enige paranoïde verschijnselen brengt dit in jou geval wel met zich mee, zo lijkt het

Ik heb zo'n idee dat jij je hier prima zult vermaken :cool: Welkom! :thumbs:

• #112.273

Ik zeg gewoon dat ik niet weet hoe je eruit ziet en daarom ook geen vunzige opmerkingen ga plaatsen..voor je het weet heb ik het tegen iemand met een blubberkont en t**ten die op dr knietjes hangen, dat is niet zo mijn stijl.

Dit was mijn lieve kant.

• #112.274
Ik zeg gewoon dat ik niet weet hoe je eruit ziet en daarom ook geen vunzige opmerkingen ga plaatsen..voor je het weet heb ik het tegen iemand met een blubberkont en t**ten die op dr knietjes hangen, dat is niet zo mijn stijl.

Dit was mijn lieve kant.

Nu ja -met alle respect- dat zei je natuurlijk niet, letterlijk zei je heel wat anders.
Maar ja, lekker belangrijk verder...

Misschien beter het zwijgen er toe doen ? (ik spreek ook voor mezelf)

• #112.275
Meteen een karmaberichtje van @Kathlinoo dat ik oppervlakkig ben :roflol:

• #112.276
Nu ja -met alle respect- dat zei je natuurlijk niet, letterlijk zei je heel wat anders.
Maar ja, lekker belangrijk verder...

Misschien beter het zwijgen er toe doen ? (ik spreek ook voor mezelf)

Letterlijk zei ik dat ik mijn opmerking terug neem omdat ik dacht dat je lekker was. Nu ik weet dat jij dat niet bent op die profielfoto weet ik dat toch ook niet? Maar misschien ben je dat wel, pic?

• #112.277
Letterlijk zei ik dat ik mijn opmerking terug neem omdat ik dacht dat je lekker was. Nu ik weet dat jij dat niet bent op die profielfoto weet ik dat toch ook niet? Maar misschien ben je dat wel, pic?
Ik vind het hier ook altijd moeilijk om te weten wanneer een profielfoto echt is of niet, zelf bij de grootste freaks van dit forum heb ik getwijfeld of het niet gewoon een random guy van internet is.
Bij @Nienke moest ik ook eerst ff zoeken op internet maar vond niks dus dacht dat zij dat was.

• #112.280
Maaruhm @Nienke welkom op het forum :roflol: neem mij vooral niet al te serieus en veel succes met je doelen :)

Terug
Naar boven