- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Neem jij haar wel serieus dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem jij haar wel serieus dan?
Ik ben in Limburg, maar je bent nog steeds je stompen niet komen ophalen.Ja godver, zet het er dan met koeienletters bij kut. Voor je het weet heb je een paar stompen te pakken (in Limburg)
OKE OPA, CALM DOWN.Ja godver, zet het er dan met koeienletters bij kut. Voor je het weet heb je een paar stompen te pakken (in Limburg)
Ik vind het hier ook altijd moeilijk om te weten wanneer een profielfoto echt is of niet, zelf bij de grootste freaks van dit forum heb ik getwijfeld of het niet gewoon een random guy van internet is.
Bij @Nienke moest ik ook eerst ff zoeken op internet maar vond niks dus dacht dat zij dat was.
Ik ben in Limburg, maar je bent nog steeds je stompen niet komen ophalen.

OKE OPA, CALM DOWN.
ZIE JE HET BETER ALS IK IN KOEIENLETTERS TYP? GRAAG GEDAAN.
Not
Hoewel ik me wel oprecht afvraag in welke soap ik hier beland ben.
Da beste remedie om de vakantie eruit te krijgen!
Praatjes vullen geen gaatjes
@MrDroeftoeter is echt can confirm.Ik vind het hier ook altijd moeilijk om te weten wanneer een profielfoto echt is of niet, zelf bij de grootste freaks van dit forum heb ik getwijfeld of het niet gewoon een random guy van internet is.
Bij @Nienke moest ik ook eerst ff zoeken op internet maar vond niks dus dacht dat zij dat was.
Maar bij hem twijfelde ik ook niet, hij hoort namelijk niet bij "de grootste freaks van dit forum"

@Sanca Magni is denk ik fake.
dat wordt een -10.000 voor jou....het komt wel weer goed schatje@Sanca Magni is denk ik fake.
Die baard is gewoon zo onnatuurlijk gaaf...
Denk dat die Photoshop is.
Nu het ligt eruit...
Ik heb het toen je een groentje was al verteld, je zit hier op het mannelijkste forum van de EU waar 90% van de mannen droog staan.
Dan kan je dit verwachten :d

Laat je niet gek maken hoor! Welkom hier! Wat zijn je doelen?
Ik hoef niet zo nodig veel leaner of zo (sterker en fitter zijn voorlopig mijn main goals)

Sponsor jij even aub?dat wordt een -10.000 voor jou....het komt wel weer goed schatje
How bout both?hoe droog, als in een laag vetpercetage of.........![]()
hoe droog, als in een laag vetpercetage of.........![]()
....alleen die praatjes nou nog.....