mitsymo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.649
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
nee dat is geen optie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee.@ThuggishRuggish is dat je hond? Je veranderd je profielfoto namelijk de hele dag van een kleine versie van je hond naar een grote. Soms draagt ie ook een pet Idk
Doe maar ...huilie huilie

Gleed van mijn hoofd af.Zal vast niet zomaar uit elkaar gevallen zijn , roidrage ?
Waarom heet een koptelefoon trouwens een koptelefoon.
Je kunt er toch niet mee bellen.
Daarom noemen ze het in België netjes hoofdgeluidsspeakers.Waarom heet een koptelefoon trouwens een koptelefoon.
Oh ik noem het hoofdgeluidgolfmachine, hier in oost vlaanderen tenminste toch.Daarom noemen ze het in België netjes hoofdgeluidsspeakers.
Waarom noemen ze oortjes geen hoortjes?Waarom heet een koptelefoon trouwens een koptelefoon.

Houdt-je-bek-ik-ben-aan-het-trainen-device
Houd* is het toch?
Nee, want 'je bek' is het onderwerp. Je zegt ook 'doet je mond pijn?' en niet doe.
het onderwerp staat achter het werkwoordNee, want 'je bek' is het onderwerp. Je zegt ook 'doet je mond pijn?' en niet doe.
Maar het is geen vraag, het is gebiedende wijs. Dus houd!Nee, want 'je bek' is het onderwerp. Je zegt ook 'doet je mond pijn?' en niet doe.