XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #112.961
  • #112.963
Soms beangstigt me het idee dat een forum zomaar een weerspiegeling zou kunnen zijn van de doorsnee samenleving.... er lopen echt meer gekken rond dan er vast zitten. :eyes:

On the other hand ; het is wel DBB, dus niet echt representatief :roflol:

• #112.965
Wat mis met de salarisadministratie. Nog steeds geen loon binnen. :mad::mad::mad:

• #112.967
Waarom zit je dan zo te janken?

Omdat jij daar plezier uithaalt, wanneer ik had gezegd dat ik het leuk vond dan was je er mee gestopt. Dit is een vorm van omgekeerde psychologie, wel leuk om te zien dat je 20 minuten van je leven hebt verpest door min karma in mijn log te geven.

• #112.968
Omdat jij daar plezier uithaalt, wanneer ik had gezegd dat ik het leuk vond dan was je er mee gestopt. Dit is een vorm van omgekeerde psychologie, wel leuk om te zien dat je 20 minuten van je leven hebt verpest door min karma in mijn log te geven.

Bedankt dat je wilt voldoen aan mijn verwachtingen!

• #112.969
Dat werkt in groep 4 pipo.

-15 milli

• #112.975
@Wanna , wat wil je met je rel berichten nu bereiken ..
je vervuild het hele forum er mee ..

• #112.976
Ben normaal gesproken altijd rustig maar dit PostNL bezorger wil ik op dit moment laten stikken.

• #112.977
Er zou vandaag een doos kleding komen met de post. Maar ineens komt hij pas morgen, irritant!

• #112.979
  • #112.980
Terug
Naar boven