- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik vind goed!Gestopt met roken- Dag 2
valt mee
Fingers crossed.
Humeur is wel verpest, jezus ik ben echt heel erg vals hahahaha![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind goed!Gestopt met roken- Dag 2
valt mee
Fingers crossed.
Als je het 3wkn volhoudt ben je door de pijn, en is het vol te houdenGestopt met roken- Dag 2
valt mee
Fingers crossed.

@Vieze jij vind het leuk om mij elke dag een duckface foto te sturen.En dat om half 8 s’ochtends al? Dag moet nog beginnen

Da's niet groen. Alleen maar een paar dagen niet verder dan 5m van een wc gaanBegint die shit nu alweer.. Denk dat ik op mijn verjaardag dan maar vast vrij vraag.. Geen zin in verplicht zoenen met 50 collega's die mogelijkerwijs vieze groene besmettelijke derrie bij zich dragen![]()

jup is in full swing . behalve ik ligt de jongste ook met koorts en alles wat erbij hoortBegint die shit nu alweer.. Denk dat ik op mijn verjaardag dan maar vast vrij vraag.. Geen zin in verplicht zoenen met 50 collega's die mogelijkerwijs vieze groene besmettelijke derrie bij zich dragen![]()
jup is in full swing . behalve ik ligt de jongste ook met koorts en alles wat erbij hoort
Hoezo kus je met collega's? Is dat normaal daar?Begint die shit nu alweer.. Denk dat ik op mijn verjaardag dan maar vast vrij vraag.. Geen zin in verplicht zoenen met 50 collega's die mogelijkerwijs vieze groene besmettelijke derrie bij zich dragen![]()

Beterschap aan jou en de kleine!jup is in full swing . behalve ik ligt de jongste ook met koorts en alles wat erbij hoort
thanks , het niet werken is het moeilijkste
Kwitter gok ikWelke app is dit? Lijkt me leuk om bij te houden.
Geeft deze app ook aan wat de gezondheidsvoordelen zijn?
Kwitter idd en ja geeft van alles aan.Welke app is dit? Lijkt me leuk om bij te houden.
Geeft deze app ook aan wat de gezondheidsvoordelen zijn?