Stating the obvious

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stating the obvious

I know thuggy. Ik doelde ook niet op jou.Ze vroeg wat voor app het was. Behulpzaam dat ik ben help ik haar.

Ik dacht al haha.

TandpijnNeeeeeeeeeeeeee shit zeg.
Hopelijk wel van je tandpijn af?

AAS al gekocht?
Bijna alles binnen

Das een flinke verbouwing geweest

Wordt 75% niet gedekt door je zorgverzekering?

Als je weet dat er een grote verbouwing aankomt ben je dat wel toch? Ik ben sowieso aanvullend verzekerd. Voor die paar tientjes meer....
Ja das ook zo, een enkele kroon kost ook al zoveelWelnee, dat zijn 2 vullingen, een controle en verder allemaal codes waar je geen reet mee kunt als gewone burger omdat je er niks van snapt
een flinke verbouwing kost je veel sneller 2-3K dan een honderdje of 6![]()
Alleen als je daar extra voor verzekerd bent.

Als je weet dat er een grote verbouwing aankomt ben je dat wel toch? Ik ben sowieso aanvullend verzekerd. Voor die paar tientjes meer....
Gisteravond gesport met een stim pre-workout. Tot 3 uur naar mij plafond lopen staren.
Moet om 06:30 al opstaan.
Denk in mogelijkheden, kansen..Kan beter speed nemen, inpakken is bij pakken toch?Neem je nu toch nog een beetje preworkout?Denk in mogelijkheden, kansen..
Dromen over gainsGisteravond gesport met een stim pre-workout. Tot 3 uur naar mij plafond lopen staren.
Moet om 06:30 al opstaan.