Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #113.521
Je komt niet zomaar in aanmerking voor het hoogste pakket dat er is voor de tandarts, daar moet een keuring voor plaats vinden. Dat kon eenmalig zonder keuring bij de overgang van ziektekostenverzekering naar het huidige systeem bij de privatisering. Nu heb je weinig kans om die categorie in te mogen als je bek aan gort ligt en er veel groot onderhoud en/of herstelwerk moet plaatsvinden.
Nog nooit van gehoord. Er is voor mijn zorgverzekering geen keuring geweest. Ben gewoon aanvullend verzekerd en krijg 75% vergoed.

• #113.522
Nog nooit van gehoord. Er is voor mijn zorgverzekering geen keuring geweest. Ben gewoon aanvullend verzekerd en krijg 75% vergoed.

Je hebt waarschijnlijk ook niet het duurste tandartspakket. En je krijgt niet overal 75% van vergoed en er zit een maximaal bedrag aan per jaar wat je vergoed krijgt :)

• #113.523
Betaalde gister 75€ Bij de tandarts voor een halfuurtje gebidsreiniging

• #113.525
Mensen die het blijkbaar leuk vinden om te horen dat ik zeer slecht heb geslapen.
Wat is er mis met jullie?

• #113.526
Wordt 75% niet gedekt door je zorgverzekering?
I wish, protheses en implantaten worden niet verzekerd tenzij je aan bepaalde voorwaarden voldoet (ik dus niet)

Dit was voor happen + prothese, als het goed is krijg ik aan het einde van de rit alles terug van de idioot die me aangereden heeft toen, betwijfel alleen of dat ooit gaaf gebeuren (loopt nu een rechtszaak) :emo:

• #113.528
Deze ochtend stond ik bijna 1ste in de contest en kreeg ik hoop en nu ben ik ineens een deel sterren kwijt en sta ik op het randje van de 3de plaats :fuu:

• #113.529
  • #113.531
Je staat gewoon 2e toch, dus niet randje 3e?

• #113.534
Waar kan men makkelijk de huidige ranking zien eigenlijk? Wordt dit ergens in real-time opgelijst?

• #113.535
  • #113.536
  • #113.538
  • Like
Waarderingen: Vonk
  • #113.540
Ik vind het maar een lastige keuze

@Guido32 ; gewoon hell of a good fysiek
@Skatermarvin ; prima combi lifestyle en BB
@Sanca Magni ; overall de meeste progressie
@Aquaexplo ; net resultaat en goede basis om te bouwen
@Psvcr7 ; goed resultaat en zichtbaar verbeterd tov vorig jaar