040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Voor 13 euro denk ik het niet.
Sowieso is hij zelf Belg geloof ik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor 13 euro denk ik het niet.
neen
Ik ging vroeger naar een oude nederlandse kapper, kosste 19.5 euro (incl slecht knippen). Die deed er elke maand 50 cent bij...Wij praten hier ook Nederlands hoorVoor 13 euro denk ik het niet.
Sowieso is hij zelf Belg geloof ik.
Knip voor 18eu ook bij een turk. In die 18eu is het inclusief wassen met shampoo en gel. Nooit wachtrij, en altijd op tijd aan de beurtIk knip voor 15eu bij een Turk, echt perfect en met een kwartier klaar. Die Nederlandse willen altijd ouwehoeren over van alles en nog wat![]()
Daar moet ik dan 2 euro voor bijbetalen (15 euro dan) maar ze hebben vieze nagels dus doe ik dat zelf maarKnip voor 18eu ook bij een turk. In die 18eu is het inclusief wassen met shampoo en gel. Nooit wachtrij, en altijd op tijd aan de beurt

Je was toch kaalKnip voor 18eu ook bij een turk. In die 18eu is het inclusief wassen met shampoo en gel. Nooit wachtrij, en altijd op tijd aan de beurt
Vraagt ie ook hoe je het wil of krijg je standaard z'n enige model, zo'n puberkapsel met opgeschoren zij- en achterkant met een duidelijk overgang.Ik knip voor 15eu bij een Turk, echt perfect en met een kwartier klaar. Die Nederlandse willen altijd ouwehoeren over van alles en nog wat![]()
Nu @dreamy1 off is, is z'n hoofdhaar weer teruggekomen en z'n lichaamsbeharing weer verdwenen.
Of je toont met je low budget gsm een afbeelding hoe je het wilt ;p Zo doe ik het tenminste, zo weinig mogelijk praten.Vraagt ie ook hoe je het wil of krijg je standaard z'n enige model, zo'n puberkapsel met opgeschoren zij- en achterkant met een duidelijk overgang.
Ik kom al jaren bij de beste man, ik hoef alleen goedendag te zeggen en hij weet genoegVraagt ie ook hoe je het wil of krijg je standaard z'n enige model, zo'n puberkapsel met opgeschoren zij- en achterkant met een duidelijk overgang.
Merhaba. Teşekkür ederim.Ik kom al jaren bij de beste man, ik hoef alleen goedendag te zeggen en hij weet genoeg

Materialen voor je volgende kuur inslaan?Merhaba. Teşekkür ederim.
Sorry, ben alvast aan het oefenen want 'k ga over twee 2 weken op vakantie naar Turkije.![]()
Ik kan alleen eten en drinken bestellen in het Turks, ben nog niet bij de les 'Het bezoek aan de apotheek'.

"Numaranı alabilir miyim?" is het om paracetamol te vragen, altijd handigIk kan alleen eten en drinken bestellen in het Turks, ben nog niet bij de les 'Het bezoek aan de apotheek'.![]()
Wat is uw nummer?"Numaranı alabilir miyim?" is het om paracetamol te vragen, altijd handig
Pervert!
RIP gainsEr is geen eten in huisEcht helemaal niks... Ideaal om af te vallen, maar dat hoeft niet.

Als 18-jarige mag je wel al eens een maaltijd op jezelf kunnen fixen.Er is geen eten in huisEcht helemaal niks... Ideaal om af te vallen, maar dat hoeft niet.