AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #113.682
Ik knip voor 15eu bij een Turk, echt perfect en met een kwartier klaar. Die Nederlandse willen altijd ouwehoeren over van alles en nog wat :o

• #113.685
Ik knip voor 15eu bij een Turk, echt perfect en met een kwartier klaar. Die Nederlandse willen altijd ouwehoeren over van alles en nog wat :o
Knip voor 18eu ook bij een turk. In die 18eu is het inclusief wassen met shampoo en gel. Nooit wachtrij, en altijd op tijd aan de beurt

• #113.686
Knip voor 18eu ook bij een turk. In die 18eu is het inclusief wassen met shampoo en gel. Nooit wachtrij, en altijd op tijd aan de beurt
Daar moet ik dan 2 euro voor bijbetalen (15 euro dan) maar ze hebben vieze nagels dus doe ik dat zelf maar :D

• #113.688
Vraagt ie ook hoe je het wil of krijg je standaard z'n enige model, zo'n puberkapsel met opgeschoren zij- en achterkant met een duidelijk overgang.

• #113.690
Vraagt ie ook hoe je het wil of krijg je standaard z'n enige model, zo'n puberkapsel met opgeschoren zij- en achterkant met een duidelijk overgang.
Of je toont met je low budget gsm een afbeelding hoe je het wilt ;p Zo doe ik het tenminste, zo weinig mogelijk praten.

• Like
Waarderingen: Apw
  • #113.692
  • #113.694
Er is geen eten in huis :headbang: Echt helemaal niks... Ideaal om af te vallen, maar dat hoeft niet.

• #113.695
Terug
Naar boven