Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.602
- Lengte
- 1m80
Inclusief een rustdag vandaag... Nu voel ik me nog kleiner

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inclusief een rustdag vandaag... Nu voel ik me nog kleiner

Ja seg, mijn tijd komt wel nog dat ik alles zelf moet doen. Kan ik nu beter ff profiterenAls 18-jarige mag je wel al eens een maaltijd op jezelf kunnen fixen.

Dan verwijt ik je ouders hun nalatigheid.Ja seg, mijn tijd komt wel nog dat ik alles zelf moet doen. Kan ik nu beter ff profiteren![]()
Groot gelijk!Ja seg, mijn tijd komt wel nog dat ik alles zelf moet doen. Kan ik nu beter ff profiteren![]()
Ik eet even wat kip.Er is geen eten in huisEcht helemaal niks... Ideaal om af te vallen, maar dat hoeft niet.
je weegt al 160kg
Kip is gezond
ik heb nog altijd m'n eiwit poedertjes moest ik echt aan het sterven zijn, maar dat is pas voor wanneer het bijna te laat is
Kale plek op de achterkant van mijn hoofd.
Ibne post fotoVoor de lekker zeker? Voor de sport hoef je het niet te doen want je traint toch niet.
Zeg junkie ben je weer terug.Voor de lekker zeker? Voor de sport hoef je het niet te doen want je traint toch niet.
Je verhaaltje wordt intussen afgezaagd. Kan je ook eens iets positiefs melden op dit forum in plaats van mensen constant naar beneden te halen?Voor de lekker zeker? Voor de sport hoef je het niet te doen want je traint toch niet.
We hebben het uitgezet bij leden die er misbruik van maakten.Nou wilde ik graag een aantal mensen een karmaberichtje sturen, maar ik kan geen karma meer geven.![]()
Het is voor mij maar 1 druk op de knop om je opnieuw te bannen. De keuze ligt bij jou.Voor de lekker zeker? Voor de sport hoef je het niet te doen want je traint toch niet.
Kan die jongen niets aan doen. Beide ouders zijn er niet voor die jongen dus hij weet niet beter.Je verhaaltje wordt intussen afgezaagd. Kan je ook eens iets positiefs melden op dit forum in plaats van mensen constant naar beneden te halen?
Het is alsof we wakker worden in een hele nieuwe wereld...Ben even een paar dagen druk. Kom ik terug en wat de fucking neuk is er met het forum gebeurd.