Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #113.723
Ik moet zeggen I like it.

• #113.724
Ik niet, nu heeft het wat weg van facebook en moet ik meer moeite doen om dbb te verbergen op het werk :(

• #113.728
Krijg ik nog een vergoeding voor de 2mil karma die jullie me hebben afgenomen @bodybuilding.nl ? Zo'n boek van @Galen staat me wel aan, hij komt er toch niet van af :trollface:

Edit: @Galen ik zat er wel over na te denken om je boek over voedingssupplementen te bestellen, kan dit ook direct via jou? Heb namelijk liever dat het geld daar terecht komt i.p.v. Bol.com of een andere internetdienst :)

Laatst bewerkt:
  • #113.730
  • #113.731
Krijg ik nog een vergoeding voor de 2mil karma die jullie me hebben afgenomen @bodybuilding.nl ? Zo'n boek van @Galen staat me wel aan, hij komt er toch niet van af :trollface:

Edit: @Galen ik zat er wel over na te denken om je boek over voedingssupplementen te bestellen, kan dit ook direct via jou? Heb namelijk liever dat het geld daar terecht komt i.p.v. Bol.com of een andere internetdienst :)
Dat kan zeker, www.peterbond.nl/supplementenboek.

Laatst bewerkt:
  • #113.732
Laatst bewerkt door een moderator:
  • #113.733
Ik heb hem besteld. Over een weekje krijg je dus een refund verzoek :D Zou je er wel een krabbeltje voor me in willen zetten? xx

Ben geen cybernerd, maar overigens deed die link die je postte het niet. Kon je website niet in beveiligde weergave openen. Maar dat terzijde.
Komt goed!

Thanks, weet al waar dat aan ligt. Ga ik binnenkort even fixen.

• #113.734
If it ain't broke don't fix it. De huidige lay-out, althans voor de mobiele versie, is 3x kut.

• #113.736
If it ain't broke don't fix it. De huidige lay-out, althans voor de mobiele versie, is 3x kut.

If it aint't broke and you don't fix it you eventually get hacked. Kon het nog even uitstellen, maar risico wordt groter bij gebruik van oudere add-ons/extensies. Kreeg al enkele maanden geen updates meer en met 70+ add-ons is het erop gokken.

lay-out zorg ik nog voor een andere + donkere.

• #113.737
98E3D057-3FF2-4259-97CC-4C3C41578D26.png
We zouden bootcamp gaan doen werden we verrast met een militaire parkour shit

• #113.738
If it aint't broke and you don't fix it you eventually get hacked. Kon het nog even uitstellen, maar risico wordt groter bij gebruik van oudere add-ons/extensies. Kreeg al enkele maanden geen updates meer en met 70+ add-ons is het erop gokken.

lay-out zorg ik nog voor een andere + donkere.
Daar heb je wel gelijk in maar dat wist ik niet. In dat geval, goed bezig! Wordt ff wennen.

Terug
Naar boven