Wat heb jij tegen n*gers?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Opzich niet veel. Jij wel?
Noise cancelling werkt hier prima tegen. @ThuggishRuggish zul je trouwens niet tegenkomen in de sportschool.De inhoudloze gesprekken die mensen voeren in de sportschool die ik soms moet aanhoren.
Beetje hetzelfde niveau als letterlijk elk gesprek die @ThuggishRuggish voert.
Sterkte, weinig zaken zo kut als (mogelijke) gezondheidsproblemen met je kleine.Vandaag zijn we met onze kleine meid van 6 maanden bij het consultatiebureau geweest. Gewicht en lengte lijken af te wijken van de normaal, verder was er een hartruistje te horen. Op advies van het bureau een afspraak moeten maken met de kinderarts die haar op korte termijn wil zien.
De machteloosheid dat er iets serieus met je eerste kindje (na een miskraam) zou kunnen zijn is knap klote, er mag toch niets ergs zijn met haar gaat door mijn hoofd.
f**k.
Gelukkig is ze verder wel blij en beweegt ze veel en lijkt ze (volgens ons) gezond.
Vandaag zijn we met onze kleine meid van 6 maanden bij het consultatiebureau geweest. Gewicht en lengte lijken af te wijken van de normaal, verder was er een hartruistje te horen. Op advies van het bureau een afspraak moeten maken met de kinderarts die haar op korte termijn wil zien.
De machteloosheid dat er iets serieus met je eerste kindje (na een miskraam) zou kunnen zijn is knap klote, er mag toch niets ergs zijn met haar gaat door mijn hoofd.
f**k.
Gelukkig is ze verder wel blij en beweegt ze veel en lijkt ze (volgens ons) gezond.
Een hartruis kan op zich wel meevallen.Vandaag zijn we met onze kleine meid van 6 maanden bij het consultatiebureau geweest. Gewicht en lengte lijken af te wijken van de normaal, verder was er een hartruistje te horen. Op advies van het bureau een afspraak moeten maken met de kinderarts die haar op korte termijn wil zien.
f**k.

Stop onmiddellijk met Dr.Google!Thx allen. Ook ik ben op de hoogte dat een ruisje vaak voorkomt zonder klachten. Maar de kans, hoe klein ook, dat er iets zou kunnen zijn is gewoon fucked up zoals een hartklepprobleem of een gaatje tussen de kamers waardoor meer niet zuurstofrijkbloed wordt rondgepompt door het lichaam of iets dergelijks.
Is de kans groot hierop? Mijn bescheiden mening zegt van niet gezien dat ze zich goed ontwikkelt e.d. Maar toch ga je dingen invullen.....wanneer de kleine snel of lang slaapt denk je: ze zou toch niet vermoeid zijn omdat haar hartje niet goed functioneert en dat soort dingen.
Dat de kinderarts je vrij rap wil zien geeft ook niet bepaalt veel rust in je donder.
Enfin we wachten het af en hopelijk valt het allemaal mee. Ondertussen ga je op zoek naar antwoorden via dr. Google en bel je kennissen die medisch onderlegd zijn in die richting, ik zie sterk de overeenkomst hierin met mijn patienten die ik zie in de praktijk.
ik houd jullie op de hoogte!
Ik hoop dat alles goed komt met je kleine spruit. En dat je volgende week kan genieten van een zorgeloze vakantie. Ik duim alvast mee!No worries, komt goed bro. hopelijk volgende week met een gerust hartje op vakantie
![]()
Dat zijn dingen die je niet kan veranderen.....ik hoop dat je dr een beetje rustig onder kan blijven?Al een aantal erg drukke dagen gehad. Geen tijd voor ontspanning, laat staan trainen...![]()

Thanks Bos! Heb me zopas aangelogd hier. Het weekend kan beginnen nuDat zijn dingen die je niet kan veranderen.....ik hoop dat je dr een beetje rustig onder kan blijven?
Bijna weeeeekend!!!![]()

Misschien omdat ze wisten dat jij er ook zou zijn...?Dan ga ik eens op een vrijdag wat later naar de fitness, had ik gehoopt om nog wat mensen te zien... Was er weer niemand![]()

Ik ging juist als surpriseMisschien omdat ze wisten dat jij er ook zou zijn...?

Kinder surprise inderdaad

Dat maakt juist mijn dag goed. Hoe minder zielen, hoe meer vreugd.Dan ga ik eens op een vrijdag wat later naar de fitness, had ik gehoopt om nog wat mensen te zien... Was er weer niemand![]()