ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
J
Je zou bootcamp gaan doen en toen werd je verrast met daadwerkelijk bootcamp?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
J
Je zou bootcamp gaan doen en toen werd je verrast met daadwerkelijk bootcamp?
Dan geef ik die kat in de XXL-doos van je maar geen karma.We hebben het uitgezet bij leden die er misbruik van maakten.

We zouden bootcamp gaan doen werden we verrast met een militaire parkour shit![]()

Je moet niet bang zijn voor hoogte en niet bang om vies/nat te worden
Je moet niet bang zijn voor hoogte en niet bang om vies/nat te worden
Ziek aan het worden terwijl ik vanavond moet deadliften. Sad reacts only.
Hopelijk niet te ernstig dat het tegen maandag uit je systeem is.Ziek aan het worden terwijl ik vanavond moet deadliften. Sad reacts only.
Ohw nu heb ik ook zin om te deadliften!!!!11!1Ziek aan het worden terwijl ik vanavond moet deadliften. Sad reacts only.
Niets leuker als je kiplekker in je vel zit!
Was te verwachten dit. Kut Helmond.
Als het een troost mag zijn, ik ga strakjes ook deadliften. En ik ben ook bijna ziek want school begint bijnaZiek aan het worden terwijl ik vanavond moet deadliften. Sad reacts only.

Ik niet droeffie. Ik ga fietsen.
Bij deadlift zou ik erna minimaal 7 dagen nie deadliftenf**k mn deadlifts gaan zwakHeb ik daarop een rustdag gepakt... Binnen een paaar uur te checken in mn log xo
Ik bedoel gisteren een rustdag, vandaag deadlift. Ik deadlift sowieso maar 1x per week. Nu gaat 't voor binnen 2 weken zijn (volgende week do. heel de dag weg)Bij deadlift zou ik erna minimaal 7 dagen nie deadliften
Dan zet je mij toch op negeren?De inhoudloze gesprekken die mensen voeren in de sportschool die ik soms moet aanhoren.
Beetje hetzelfde niveau als letterlijk elk gesprek die @ThuggishRuggish voert.