- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Praktijk wel, theorie niet. Ik dacht dat leren niet echt nodig was aangezien zoveel stomme mong*len hun rijbewijs hebben gehaald.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Praktijk wel, theorie niet. Ik dacht dat leren niet echt nodig was aangezien zoveel stomme mong*len hun rijbewijs hebben gehaald.
Je doet de hele tijd alsof het aan anderen ligt. Misschien ben je net 16 of 17 maar met die mentaliteit red je het niet of nauwelijks.Ja zal het vast aan gelegen hebben met 25 test toetsen en twee weken blokken op ‘t boek
Als je toen ook al zo agressief reed snap ik dat... Wilden ze geen 2e keer meemaken.
Sportief.Als je toen ook al zo agressief reed snap ik dat... Wilden ze geen 2e keer meemaken.
@Galen had gewoon de examinator gedrogeerd.Als je toen ook al zo agressief reed snap ik dat... Wilden ze geen 2e keer meemaken.
Ja zal het vast aan gelegen hebben met 25 test toetsen en twee weken blokken op ‘t boek
Geniet ervan!Vandaag eerste schooldagEerste week is altijd kut...
Nouw.... Neen. Het is een onzin dag. Ik had liever gewoon van 10 tot 14u ofzo maar direct een hele dag vind ik maar niks.
Nouw.... Neen. Het is een onzin dag. Ik had liever gewoon van 10 tot 14u ofzo maar direct een hele dag vind ik maar niks.
'k Hoop dat t allemaal maar meevalt en niet teveel moet beantwoorden
Wacht maar tot je straks elke ochtend naar je werk rijdt en na de file huilend thuiskomt. School is goat man.Nouw.... Neen. Het is een onzin dag. Ik had liever gewoon van 10 tot 14u ofzo maar direct een hele dag vind ik maar niks.
'k Hoop dat t allemaal maar meevalt en niet teveel moet beantwoorden
Helemaal waar! En zodra je gaat werken is het gedaan met je vrijheid.Wacht maar tot je straks elke ochtend naar je werk rijdt en na de file huilend thuiskomt. School is goat man.
Als je denkt dat je het zwaar hebt met een baan en file rijden, wacht maar tot je kinderen hebt.![]()
Je bent dus gewoon niet zo slim, is niet erg.Ja zal het vast aan gelegen hebben met 25 test toetsen en twee weken blokken op ‘t boek