- Waardering
- 1.981
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Onder welke auto heb je dit liggen ? zal geen standaard maat zijn
Band getrokken eromheen liggen ?
X5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onder welke auto heb je dit liggen ? zal geen standaard maat zijn
Band getrokken eromheen liggen ?
Ruil je x5 tegen mijn scenic, dan is je probleem opgelost

Oke de dag viel mee. Vrij onzinnige dag tho, heb al 2 mensen waar ik mee kan chillen. Ook een paar knappeWacht maar tot je straks elke ochtend naar je werk rijdt en na de file huilend thuiskomt. School is goat man.

)
.WD40 op spuitenNODEJU
Ik heb vandaag de stang waar mijn douchekop aanhangt vervangen. Het klemmetje waarmee hij vast zat is lam waardoor de hij al weken op half 11 hangt ( ja ik weet het inkoppertje![]()
)
De nieuwe is wat korter geen probleem, hij hangt en nog recht ook.
Alleen een van de schroeven waarmee de oude vast zat is doorgeroest en die krijg ik er met geen mogelijkheid uit. GODNONDEK*T.
iemand nog tips?
NODEJU
Ik heb vandaag de stang waar mijn douchekop aanhangt vervangen. Het klemmetje waarmee hij vast zat is lam waardoor de hij al weken op half 11 hangt ( ja ik weet het inkoppertje![]()
)
Alleen een van de schroeven waarmee de oude vast zat is doorgeroest en die krijg ik er met geen mogelijkheid uit. GODNONDEK*T.
iemand nog tips?

Is er een man in je buurt?
hahaha neeeeeeeeee ikke altijd zelf doen.
Is de schroef nog intact? Dan iets als WD40 gebruiken en een paar uur laten inwerken.
)wat steks zegt is een goede optie , je kan de schroef ook uitborenNODEJU
)
iemand nog tips?
wat steks zegt is een goede optie , je kan de schroef ook uitboren
wat steks zegt is een goede optie , je kan de schroef ook uitboren
.
.moet wel lukken, maar het heeft niet mij voorkeur, als ik ernaast boor heb ik groter gat in mijn tegel, das ook geen gezicht.
Noemen jullie dat op half 11 hangen. Hier hangt het op half 7.