AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.022
Niet gewoon bij het monteren te weinig in gedaan dat hij nu die melding geeft?

• #114.023
Nee, heb er vorige week dik 3k mee gereden en de bandjes er vlak voor 2.6bar gezet.
Alle andere 3 de bandjes nog prima op spanning.

Band weer op spanning gezet en ff afwachten... eigenlijk geen tijd om voor het weekend langs de garage te gaan, maar wel weer een pokkeneind rijden komend weekend.

Even afwachten maar wat ie doet.

• #114.026
Wacht maar tot je straks elke ochtend naar je werk rijdt en na de file huilend thuiskomt. School is goat man.
Oke de dag viel mee. Vrij onzinnige dag tho, heb al 2 mensen waar ik mee kan chillen. Ook een paar knappe :rolleyes:
Binnen n uur thuis en dan deadlift sessie!

• #114.027
NODEJU

Ik heb vandaag de stang waar mijn douchekop aanhangt vervangen. Het klemmetje waarmee hij vast zat is lam waardoor de hij al weken op half 11 hangt ( ja ik weet het inkoppertje :p ;) )
De nieuwe is wat korter geen probleem, hij hangt en nog recht ook :D.

Alleen een van de schroeven waarmee de oude vast zat is doorgeroest en die krijg ik er met geen mogelijkheid uit. GODNONDEK*T.

iemand nog tips?

• #114.028
NODEJU

Ik heb vandaag de stang waar mijn douchekop aanhangt vervangen. Het klemmetje waarmee hij vast zat is lam waardoor de hij al weken op half 11 hangt ( ja ik weet het inkoppertje :p ;) )

Alleen een van de schroeven waarmee de oude vast zat is doorgeroest en die krijg ik er met geen mogelijkheid uit. GODNONDEK*T.

iemand nog tips?
WD40 op spuiten

• #114.029
NODEJU

iemand nog tips?

Is er een man in je buurt? :D

Is de schroef nog intact? Dan iets als WD40 gebruiken en een paar uur laten inwerken.

• #114.030
Is er een man in je buurt? :D

hahaha neeeeeeeeee ikke altijd zelf doen.

Is de schroef nog intact? Dan iets als WD40 gebruiken en een paar uur laten inwerken.

ga ik proberen ik heb het liggen.
net zoals tape en tyraps (voor het geval alles faalt :D )

• #114.031
NODEJU

iemand nog tips?
wat steks zegt is een goede optie , je kan de schroef ook uitboren

• #114.034
Uitboren kan prima mits je de skills hebt.

• #114.035
Uitboren kan prima mits je de skills hebt.
moet wel lukken, maar het heeft niet mij voorkeur, als ik ernaast boor heb ik groter gat in mijn tegel, das ook geen gezicht.

dus wellicht de schroef zelf kapot boren zodat ik hem kan verwijderen.

• #114.038
bedankt voor de tips zovast allemaal
:):)

• #114.039
Barst in mijn scherm gvd. :(

Terug
Naar boven