XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #113.962
Nee, 13 op gevaar en 5 op inzicht. Had er 6 op inzicht en 7 op gevaar, maar degene die 'teveel' fout was sloeg echt helemaal nergens op. Niet zaken waar ik wel of niet veiliger van ga rijden en ook geen 'vaste' regel.

• #113.963
De maximale breedte van je aanhanger en dat soort onzinnige vragen.

• #113.964
Nee, 13 op gevaar en 5 op inzicht. Had er 6 op inzicht en 7 op gevaar, maar degene die 'teveel' fout was sloeg echt helemaal nergens op. Niet zaken waar ik wel of niet veiliger van ga rijden en ook geen 'vaste' regel.
Ik voel je frustratie. Volgende keer wat beter maken en je bent er. Het is foutloos te doen op inzicht, op gevaar ook maar daar lijkt het soms beter te maken door een gebrek aan inzicht.

• #113.965
inzichtelijk dus....wordt dit dan zo zwaar beoordeeld? :eek:

• #113.966
Ik denk oprecht bij gebrek aan inzicht dat je er veiliger doorheen gaat dan wanneer je ervoor gaat zitten blokken. Er zaten dingen tussen die /niet meer dan/ logisch waren, maar ook zaken dat ik echt benieuwd ben naar de beredenatie waarom je dit moet weten voordat je de weg op gaat. Als ik af en toe zie wat voor aso's er hier in Utrecht rond rijden (zeker in bepaalde wijken) denk ik niet dat het weten van maximale breedte van een aanhanger of wanneer fietsen het meest slingeren mij echt gaat helpen om veilig door het verkeer te gaan. Zal wel aan mij liggen.

• #113.967
Ik voel je frustratie. Volgende keer wat beter maken en je bent er. Het is foutloos te doen op inzicht, op gevaar ook maar daar lijkt het soms beter te maken door een gebrek aan inzicht.

Ik heb gister mijn vader (al 30 jaar rijbewijs, heeft voor z'n werk 25 jaar dagelijks op de weg gezeten) een van mijn test examens laten maken en zelfs hij kwam er niet doorheen. Dus het is echt geluk hebben en hopen dat het goed komt, want logisch is het alles behalve.

• #113.968
Ik heb gister mijn vader (al 30 jaar rijbewijs, heeft voor z'n werk 25 jaar dagelijks op de weg gezeten) een van mijn test examens laten maken en zelfs hij kwam er niet doorheen. Dus het is echt geluk hebben en hopen dat het goed komt, want logisch is het alles behalve.
Hoe bedoel je niet doorheen, op die gevaar vragen of ook op onderdeel inzicht?

• #113.969
Gehele examen haalde hij ook niet, heeft alles gemaakt vanuit zijn visie maar slaagde ook niet. Teveel fouten op beide onderdelen, mede omdat er gewoon vragen tussen zitten die totaal niet logisch zijn of zo verwoord worden dat je eigenlijk niet weet wat ze willen.

• #113.970
Gehele examen haalde hij ook niet, heeft alles gemaakt vanuit zijn visie maar slaagde ook niet. Teveel fouten op beide onderdelen, mede omdat er gewoon vragen tussen zitten die totaal niet logisch zijn of zo verwoord worden dat je eigenlijk niet weet wat ze willen.
Wat ik schreef, op onderdeel gevaar is het nog uit te leggen, op onderdeel inzicht niet. Dat zijn namelijk domweg de regels. In het voordeel van je vader spreekt wellicht dat er de afgelopen decennia een hoop regels bij zijn gekomen. En natuurlijk probeert het CBR je gek te maken en op te fokken met strikvragen of zogenaamd onduidelijk, dat moet je herkennen en zal je herkennen als je de regels uit je kop kent.

Kop op, jij kan het ook. Volgende keer pak je 'm.

Ik heb nog niet zo lang terug met iemand gesproken die veelvuldig met het CBR om de tafel zit. Die had het ook over onderdeel gevaarherkenning. Dat het soms onduidelijk is en zelfs ervaren bestuurders daar fouten maken. Die zei het CBR redeneert als volgt:

- niets doen is als je een kogel kunt afschieten en er is niets dat geraakt kan worden
- gas loslaten als er mogelijk risico is maar nog even niet
- remmen is je moet iets doen

Laatst bewerkt:
  • #113.971
Gewoon in je hoofd houden dat remmen angst is en je altijd vlot moet rijden, behalve bij kinderen of invaliden etc. Is mij verteld iig

• #113.972
kwaliteit van de vragen is altijd al een issue geweest :(

• #113.973
1 oktober weer beginnen met werken

• #113.976
Laatst bewerkt:
  • #113.977
Vanmiddag bbq chicken pizza van MM gegeten van bestelling die gister binnen kwam. Smaakte voor m'n idee heel anders dan voorgaande keren. Minder smaak aan

• #113.978
Maak zelf wat of laat wat maken, vers. Veel lekkerder.

• #113.979

Of gewoon beter voorbereiden

• #113.980
In-1x-geslaagd-voor-theorie-en-praktijk-crew.

Terug
Naar boven