- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Hoe kun je nou op 1 vraag zakken, dan had je er toch zeker nog 5-6 fout.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kun je nou op 1 vraag zakken, dan had je er toch zeker nog 5-6 fout.
Ik voel je frustratie. Volgende keer wat beter maken en je bent er. Het is foutloos te doen op inzicht, op gevaar ook maar daar lijkt het soms beter te maken door een gebrek aan inzicht.Nee, 13 op gevaar en 5 op inzicht. Had er 6 op inzicht en 7 op gevaar, maar degene die 'teveel' fout was sloeg echt helemaal nergens op. Niet zaken waar ik wel of niet veiliger van ga rijden en ook geen 'vaste' regel.
inzichtelijk dus....wordt dit dan zo zwaar beoordeeld?Nee, 13 op gevaar en 5 op inzicht. Had er 6 op inzicht en 7 op gevaar, maar degene die 'teveel' fout was sloeg echt helemaal nergens op. Niet zaken waar ik wel of niet veiliger van ga rijden en ook geen 'vaste' regel.

Ik voel je frustratie. Volgende keer wat beter maken en je bent er. Het is foutloos te doen op inzicht, op gevaar ook maar daar lijkt het soms beter te maken door een gebrek aan inzicht.
Hoe bedoel je niet doorheen, op die gevaar vragen of ook op onderdeel inzicht?Ik heb gister mijn vader (al 30 jaar rijbewijs, heeft voor z'n werk 25 jaar dagelijks op de weg gezeten) een van mijn test examens laten maken en zelfs hij kwam er niet doorheen. Dus het is echt geluk hebben en hopen dat het goed komt, want logisch is het alles behalve.
Wat ik schreef, op onderdeel gevaar is het nog uit te leggen, op onderdeel inzicht niet. Dat zijn namelijk domweg de regels. In het voordeel van je vader spreekt wellicht dat er de afgelopen decennia een hoop regels bij zijn gekomen. En natuurlijk probeert het CBR je gek te maken en op te fokken met strikvragen of zogenaamd onduidelijk, dat moet je herkennen en zal je herkennen als je de regels uit je kop kent.Gehele examen haalde hij ook niet, heeft alles gemaakt vanuit zijn visie maar slaagde ook niet. Teveel fouten op beide onderdelen, mede omdat er gewoon vragen tussen zitten die totaal niet logisch zijn of zo verwoord worden dat je eigenlijk niet weet wat ze willen.
Dus nog ruim anderhalve week vakantie. Bekijk het van de positieve kant

trueDus nog ruim anderhalve week vakantie. Bekijk het van de positieve kant![]()

Wacht maar tot de JSF er is.vandaag is het weer woensdag, dus trainingsvluchten boven Volkel...je ziet ze niet...maar wat een "TERINGHERRIE"
(kan dat niet op een andere planeet?)

Ik heb gister mijn vader (al 30 jaar rijbewijs, heeft voor z'n werk 25 jaar dagelijks op de weg gezeten) een van mijn test examens laten maken en zelfs hij kwam er niet doorheen. Dus het is echt geluk hebben en hopen dat het goed komt, want logisch is het alles behalve.