- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb honger en ben de hele dag thuis aan het werk. Dat is een gevaarlijke combinatie.
KEUKENKASTJES LEEGPLUNDERENNNNNN
Haha ja ik ga mezelf inhouden vandaag #staystrongDOE HET NIET! I promise, not eating the kastjes leeg will eventually give so much more pleasure
Ik heb honger en ben de hele dag thuis aan het werk. Dat is een gevaarlijke combinatie.
KEUKENKASTJES LEEGPLUNDERENNNNNN

En mensen maar vragen "Waarom is Helmond kut?"
Overduidelijk de inwoners.

Gewerkt in Helmond en wtf is dat een pauper stad. Gingen in de middag in het centrum wat eten en werd aangekeken door chappies in joggingbroeken omdat ik een overhemd, chino en nette schoentjes aan had. Het toppunt was een buitenlandse vrouw die tegen een gebouw aan het praten was. Ik dacht nog eerst die is aant telefoneren met oortjes in maar nee.. ongelofelijk wat een kut stad.En mensen maar vragen "Waarom is Helmond kut?"
Overduidelijk de inwoners.
Daar denken ze ook dat je op de stoep mag parkeren.Gewerkt in Helmond en wtf is dat een pauper stad. Gingen in de middag in het centrum wat eten en werd aangekeken door chappies in joggingbroeken omdat ik een overhemd, chino en nette schoentjes aan had. Het toppunt was een buitenlandse vrouw die tegen een gebouw aan het praten was. Ik dacht nog eerst die is aant telefoneren met oortjes in maar nee.. ongelofelijk wat een kut stad.
Ik moest gewoon snel poepen ja!!!Bij AH moest ik pissen, vroeg waar toilet was. Werd gezegd zit al iemand op. Ik wachten. Komt er een of andere ongelikte beer vanaf. Stinken in dat toilet, abnormaal. Niet eens even schoongemaakt. Zonder te pissen weggegaan, niet te harden die putlucht. Sta ik later bij de kassa, zie ik in ooghoeken die ongelikte beer voorbij schuivelen. Geen boodschappen niks. Kon het niet laten om te zeggen dat hij de enige was die een boodschap kwam brengen, en of hij voortaan het fatsoen kon opbrengen om het netjes achter te laten. Vieze smeerlap.
Een beetje kenner had geweten dat er alleen aldi is.
Er zijn codes.
Een beetje kenner had geweten dat er alleen aldi is.
@Vieze jij je vrouw is weer uitgebroken.Gewerkt in Helmond en wtf is dat een pauper stad. Gingen in de middag in het centrum wat eten en werd aangekeken door chappies in joggingbroeken omdat ik een overhemd, chino en nette schoentjes aan had. Het toppunt was een buitenlandse vrouw die tegen een gebouw aan het praten was. Ik dacht nog eerst die is aant telefoneren met oortjes in maar nee.. ongelofelijk wat een kut stad.
Bij AH moest ik pissen, vroeg waar toilet was. Werd gezegd zit al iemand op. Ik wachten. Komt er een of andere ongelikte beer vanaf. Stinken in dat toilet, abnormaal. Niet eens even schoongemaakt. Zonder te pissen weggegaan, niet te harden die putlucht. Sta ik later bij de kassa, zie ik in ooghoeken die ongelikte beer voorbij schuivelen. Geen boodschappen niks. Kon het niet laten om te zeggen dat hij de enige was die een boodschap kwam brengen, en of hij voortaan het fatsoen kon opbrengen om het netjes achter te laten. Vieze smeerlap.

Overstappen op een rupsvoertuig.Melding 'spanningsverlies band rechtsachter' en na checken 0.5bar verloren. Zit dus ergens een lekje.
Banden zijn een maand of 4 oud en indien vervangen altijd per 2... maat 315/35/20 is flink bukken.
Hoop maar dat het bij het ventiel weg komt...