AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.044
barstende koppijn, na 3 maand ben ik mensen niet meer gewoon precies

• #114.049
Vieze teringhonden bij Google.

• Like
Waarderingen: 040B
  • #114.051
Het is betwistbaar of de voordelen van het overschakelen van second price naar first price veilingen opwegen tegen de nadelen. Ik denk dat het strategischer zal worden en minder bieden naar waarde.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 040B
  • #114.052
Vervelende ervaring gehad met head and shoulders. Lekker lang laten inwerken en herhalen enzo. Dacht ff snel van mijn roos af te zijn. Vind ik na het baden toch een partij haren van mij. Ik schrok ervan.

• #114.054
Nee, heb er vorige week dik 3k mee gereden en de bandjes er vlak voor 2.6bar gezet.
Alle andere 3 de bandjes nog prima op spanning.

Band weer op spanning gezet en ff afwachten... eigenlijk geen tijd om voor het weekend langs de garage te gaan, maar wel weer een pokkeneind rijden komend weekend.

Even afwachten maar wat ie doet.

So far so good... geen melding meer, dus spanningsverlies is minimaal. Bandje vandaag pompen naar 2.8 en fingers crossed richting "Oktoberfest". :klink:

Date met de garage gepland voor volgende week.

• #114.056
Vervelende ervaring gehad met head and shoulders. Lekker lang laten inwerken en herhalen enzo. Dacht ff snel van mijn roos af te zijn. Vind ik na het baden toch een partij haren van mij. Ik schrok ervan.
Head and shoulders is ook troep. Ik gebruik alweer een tijdje Neutral. 0% kleurstof, 0% parabenen, 0% alcohol, pH neutraal. Werkt beter. Deze lijn doortrekken naar allerhande andere 'rommel" die we zo gewend zijn te gebruiken geniet dan ook mijn voorkeur.

• #114.058
iPhone 11 besteld en komt vandaag binnen. Moet zo de deur uit dus zal zeker net komen wanneer ik weg ben :treuren:
Volgens de UPS pagina komt ie voor het 'einde van de dag' lekker duidelijk ja.

Terug
Naar boven