AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.783
Raambekleding, wat is deze?

Bijlagen

• 7FC205CA-97DD-432D-81BD-2BFEB1202315.jpeg
    7FC205CA-97DD-432D-81BD-2BFEB1202315.jpeg
    104,2 KB · Weergaven: 121
  • #114.784
Helemaal mee eens, maar hoe komt het toch dat er bijna geen echte vakmannen meer zijn?
teloorgang van het traditionele bouw en technisch onderwijs , daarbij was in 2008 de leeg loop wat echte vakmannen betrof veel van die mannen kregen een mooi bedrag om te stoppen omdat er geen werk meer was .daarmee valt ook het kwalitatieve vangnet op de bouwplaats, werkplaats en dergelijke weg .
er word te zwaar op automatisering ingezet en te weinig op echte hand skills zou de samenvatting kunnen zijn , cnc houtbewerkers kan ik genoeg krijgen als ik wil , maar een machinaal houtbewerker word al moeilijker .
samen komst van omstandigheden is dus mijn idee

• #114.792
vast in loondienst of als ZZP'r ,ik werk er graag mee samen ,ze hebben humor,zelfspot ,zijn vriendelijk ,geen lange tenen en loyaal
nja maar ik bedoel meer van die bedrijven die ff een huge gebouw willen opzetten ofzo en gewoon een firma uit polen ofzo opbellen, ik denk dat dat wel een stuk goedkoper is.

• #114.794
nja maar ik bedoel meer van die bedrijven die ff een huge gebouw willen opzetten ofzo en gewoon een firma uit polen ofzo opbellen, ik denk dat dat wel een stuk goedkoper is.

in Nederland zal het misschien nog wel voorkomen in transportsector en land - en tuinbouw ,

maar zodra ze weten dat ze een ergens een dubbeltje meer kunnen krijgen zijn ze ook meteen weer weg

De tijd dat je polen kon onder betalen kan allang niet meer

in Polen huren ze tegenwoordig zelf mensen uit Oekraine in om het vuile werk te doen

• #114.795
Helemaal mee eens, maar hoe komt het toch dat er bijna geen echte vakmannen meer zijn?
Onderwijs. Toen familie van mij huis lieten verbouwen liet de aannemer, zo een belende interieur architect, voor enkele maanden mensen vanuit de Belgische grens komen. Dat waren nog echte vakmensen. Moeilijk te krijgen in NL, en vaak al heel druk.

• #114.797
  • #114.799
Onderwijs. Toen familie van mij huis lieten verbouwen liet de aannemer, zo een belende interieur architect, voor enkele maanden mensen vanuit de Belgische grens komen. Dat waren nog echte vakmensen. Moeilijk te krijgen in NL, en vaak al heel druk.
een metselaar die een perfecte boog kan metselen is een zeldzaamheid geworden , een stucadoor die alleen een spaan , rei en spons nodig heeft ook .
Heb zelf op de korte termijn een constructeur nodig die de know how heeft om een nieuwe kap en daarbij behorende funderings aanpassing uit te rekenen . ( korte termijn zei hij ) HAH !

• #114.800
Het moment waarop je weet dat je iets niet moest posten nadat je het gepost hebt.

Terug
Naar boven