XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #115.261
Ik kijk ook weleens raar op als ik iemand zie in een auto, vaak een Mercedes, die ik qua waarde niet echt vind matchen bij de woning en de leeftijd en het beroep van de bestuurder. Of als ik mensen met een half kapotte spijkerbroek en jas met bontkraag en Gucci-petje en -handtas zie.

en als je de avatar van onze Amir ziet dacht je gelijk dat is een Nederlander! ;p

• #115.262
en als je de avatar van onze Amir ziet dacht je gelijk dat is een Nederlander! ;p
Wat boeit dat nou weer. De helft van het Nederlands elftal is toch ook niet blank, maar wel Nederlander. Ik heb ook collega's met niet-Nederlandse namen en een niet-blanke huidskleur, maar spreken vloeiend Nederlands en zijn perfect geassimileerd en hebben enkel een Nederlands paspoort. Als Sifan Hassan 2 gouden medailles pakt vinden we het opeens allemaal geweldig dat ze de Nederlandse nationaliteit heeft, ondanks haar steenkolen-Nederlands.

• #115.263
zie ook genoeg Johny's rondlopen met de kleren die jij benoemde, ik weet waar je op doelt, ben zelf opgegroeid met Nederlanders en heb een vreselijke hekel aan jongens die denken dat ze gangsters zijn. Had het meer over Amir die denkt dat hij niet opvalt al heeft die een Nederlandse nationaliteit.

ongeacht je huidskleur of afkomst, gedraag je als een mong**l dan keur ik dat af, gedraag je normaal en ik respecteer je en zal je als ieder ander behandelen.

altijd zo gedaan, daarmee ook opgegroeid in een slechte wijk.Werkt prima.

• #115.264
ongeacht je huidskleur of afkomst, gedraag je als een mong**l dan keur ik dat af, gedraag je normaal en ik respecteer je en zal je als ieder ander behandelen.

altijd zo gedaan, daarmee ook opgegroeid in een slechte wijk.Werkt prima.

dat bedoel ik niet iedereen denkt, is zo

• #115.267
wat een onzin. Als je een Nederlander bent en je fatsoenlijk gedraagt hoor je er gewoon bij.

mensen ‘verkaasd’ noemen helpt niet trouwens.

Op den duur wordt je vaak wel geaccepteerd maar mensen met een kleurtje moeten het vaak verdienen. Ik loop al 31 jaar tegen dat soort dingen aan, dus hoe kan je nou zeggen dat het onzin is? Ik werk met een paar rasechte boeren, enorm racistisch.. het duurde even maar zij hebben mij geaccepteerd. Soms vergeten ze volgens mij zelfs dat ik ook een allochtoon ben wanneer er weer eens gesmeten wordt met zinnen zoals ‘al dat volk eruit’. In sommige gevallen komt er dan ‘maar daar bedoel ik jou niet mee hoor’ achteraan. Het ligt natuurlijk ook aan waar ik mij bevind, in de grotere steden heb ik hier aanzienlijk minder last van. In kleine dorpen kijken ze mij na alsof ik elk moment een diefstal ga plegen.

• #115.268
dat bedoel ik niet iedereen denkt, is zo
Vriend.leef gewoon je leven en let niet op wat anderen over je denken.
Je bent toch volwassen?
Als je gelukkig bent in het leven, dan zou het je een ruk moeten schelen hoe anderen over je denken!
Weet je wat mijn mentaliteit is? Buiten mn voordeur is IEDEREEN een buitenlander voor me!

• #115.269
Vriend.leef gewoon je leven en let niet op wat anderen over je denken.
Je bent toch volwassen?
Als je gelukkig bent in het leven, dan zou het je een ruk moeten schelen hoe anderen over je denken!
Weet je wat mijn mentaliteit is? Buiten mn voordeur is IEDEREEN een buitenlander voor me!

Het is vrij normaal om je daaraan te storen, mij interesseert het wel hoe anderen over mij denken. Waar denk je dat normen en waarden vandaan komen?

• #115.272
Het is vrij normaal om je daaraan te storen, mij interesseert het wel hoe anderen over mij denken. Waar denk je dat normen en waarden vandaan komen?
Normen en waarden is allang uit de mode.
Tegenwoordig heerst hufterigheid.
Ik heb nooit gezegd dat ik niet met zulk gedrag ooit te maken heb gehad en dat ik me er niet aan gestoord heb.
Heb er me heel heel erg aan gestoord.
Ik ben niet marokkaans, maar heb vaak mensen negatief horen praten over marokkanen in mijn bijzijn en ik kan zoiets niet hebben als men een compleet bevolkingsgroep negatief wegzet.
Ik ben ook voor hogere straffen, hogere boetes 10 jaar cel voor wapenbezit enz.
Maar daar hoef je toch niet bevolkingsgroepen in totaliteit voor te humiliëren?
Weet je nog toen ik zei dat wilders dom is dat die telkens religie overal erbij haalde, want anders had die veel meer stemmen binnengehaald, onder andere de mijne!
Als je met zoiets gaat bezighouden, krijg je alleen maar koppijn en ziektes van!
Live your life and be happy...
Your free to do what you want to do

• #115.273
Normen en waarden is allang uit de mode.
Tegenwoordig heerst hufterigheid.
Ik heb nooit gezegd dat ik niet met zulk gedrag ooit te maken heb gehad en dat ik me er niet aan gestoord heb.
Heb er me heel heel erg aan gestoord.
Ik ben niet marokkaans, maar heb vaak mensen negatief horen praten over marokkanen in mijn bijzijn en ik kan zoiets niet hebben als men een compleet bevolkingsgroep negatief wegzet.
Ik ben ook voor hogere straffen, hogere boetes 10 jaar cel voor wapenbezit enz.
Maar daar hoef je toch niet bevolkingsgroepen in totaliteit voor te humiliëren?
Weet je nog toen ik zei dat wilders dom is dat die telkens religie overal erbij haalde, want anders had die veel meer stemmen binnengehaald, onder andere de mijne!
Als je met zoiets gaat bezighouden, krijg je alleen maar koppijn en ziektes van!
Live your life and be happy...
Your free to do what you want to do

Ik snap af en toe echt niets van de verbanden die jij legt :p

• #115.276
Waarom hij @Bert over zijn gezicht heeft getekend.

• #115.277
Op den duur wordt je vaak wel geaccepteerd maar mensen met een kleurtje moeten het vaak verdienen. Ik loop al 31 jaar tegen dat soort dingen aan, dus hoe kan je nou zeggen dat het onzin is? Ik werk met een paar rasechte boeren, enorm racistisch.. het duurde even maar zij hebben mij geaccepteerd. Soms vergeten ze volgens mij zelfs dat ik ook een allochtoon ben wanneer er weer eens gesmeten wordt met zinnen zoals ‘al dat volk eruit’. In sommige gevallen komt er dan ‘maar daar bedoel ik jou niet mee hoor’ achteraan. Het ligt natuurlijk ook aan waar ik mij bevind, in de grotere steden heb ik hier aanzienlijk minder last van. In kleine dorpen kijken ze mij na alsof ik elk moment een diefstal ga plegen.
Maar ondanks wat meer moeite word je wel geaccepteerd. Prima dat je nuance aanbrengt.

En dat er racisten genoeg zijn. Zeker. Hoor Marokkanen maar eens over Antillianen.

• #115.278
Kan wel wat noemen, ik snap niet dat jij zo moeilijk doet als er naar je afkomst gevraagd word, het doet je toch allemaal niets? Waarom maak je er dan zo’n dingetje van? Ik snap niet dat je op Wilders zou stemmen wanneer hij het niet meer over religie zou hebben. Daar is heel zijn campagne namelijk op gebaseerd..

• #115.279
Kan wel wat noemen, ik snap niet dat jij zo moeilijk doet als er naar je afkomst gevraagd word, het doet je toch allemaal niets? Waarom maak je er dan zo’n dingetje van? Ik snap niet dat je op Wilders zou stemmen wanneer hij het niet meer over religie zou hebben. Daar is heel zijn campagne namelijk op gebaseerd..
Ja OMDAT zn campagne vol met haat en nazi-achtige propaganda is, stem ik niet op heb.
Had die nou niet afkomst, religie erbij betrokken, en zou die nou geen banden hebben gehad met de pegida oprichter en nazis...dan had ik mischien op hem gestemd.

• #115.280
Maar ondanks wat meer moeite word je wel geaccepteerd. Prima dat je nuance aanbrengt.

En dat er racisten genoeg zijn. Zeker. Hoor Marokkanen maar eens over Antillianen.

Dat is het hem nou juist. Velen zijn al geaccepteerd, ik moet het vaak verdienen. Dat is gewoon lullig. Aan de andere kant is er gewoon enorm veel criminaliteit, meerendeel door allochtonen. Dusja.. dan krijg je dat.

Maar inderdaad. Marokkanen zijn vaak ook racistisch, in mijn beleving zijn Islamieten juist erger dan Nederlanders. Wat is het toch een kut wereld waar wij in leven :o

Terug
Naar boven