Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je ff 2 jaar kan wachten kom ik wel werken, studeer IB met als minor consumer marketingEen Commercieel/marketing medewerker voor international business, regio Rotterdam-Gouda.

Als je ff 2 jaar kan wachten kom ik wel werken, studeer IB met als minor consumer marketing![]()

zit nu in mijn derde jaar, dus mijn HBO wil ik nog wel afmaken eerst. Weet ik iig wel dat ik dan een baas heb die begrijpt dat ik elke 3 uur loop te etenOok zonder je minor valt er te praten hoor, kan je die altijd alsnog via ons halen![]()

Met @jj7619 als baas, zit je gebeiteld. Lekker gaan trainen tijdens de werkuren en pindakaas vreten.zit nu in mijn derde jaar, dus mijn HBO wil ik nog wel afmaken eerst. Weet ik iig wel dat ik dan een baas heb die begrijpt dat ik elke 3 uur loop te eten![]()
zit nu in mijn derde jaar, dus mijn HBO wil ik nog wel afmaken eerst. Weet ik iig wel dat ik dan een baas heb die begrijpt dat ik elke 3 uur loop te eten![]()
Met @jj7619 als baas, zit je gebeiteld. Lekker gaan trainen tijdens de werkuren en pindakaas vreten.
En een wijntje moet volgens mij ook wel kunnen...
Dan wil ik wel weten wat de reden tot ontslag is geweest.
Je bent toch niet van suiker?
Ik wel
Ik doe niet anders!

Hoezo, geen 5
?

Duim en wijsvinger nodig om het glas vast te houden... dan kan ik maar tot 3 tellen