Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt maar ook dikke tepels.Die met die grote jetsers is zijn moeder, niet zijn zus.

Ik heb ook aan jouw moeder haar tepels gezogen. Moest gvd op kniehoogte zuigen.
Lang geen ps4 meer gespeeld. Gister 5 uur updates nu alweer. Pfff en ik zuig straks in cod en dan stop ik weer.
Inb4 cod mw te koop na dit weekend?
Besturing is heel anders holy f**k. Moet nog wel even oefenenAbnormaal die gasten. Prestige master of weet ik veel hoe dat heet. Daar begin je niet tegen.
Kan je toch instellen.Besturing is heel anders holy f**k. Moet nog wel even oefenen
Het lopen. Beetje battlefield achtig. Mw2 was mijn laatste cod dus dit is wennen.
Wat is er anders aan?Het lopen. Beetje battlefield achtig. Mw2 was mijn laatste cod dus dit is wennen.
Ja het lopen
. De manier van.Moet je dat met ander knuppeltje bedienen?Ja het lopen. De manier van.
Ooit battlefield gespeeld nadat je cod hebt gedaan?
Ouwe cod was directer met lopen draaien etc. Nu is het veel realistischer.
Kan je geen perk inzetten of snelheid van kijken instellen?Ouwe cod was directer met lopen draaien etc. Nu is het veel realistischer.
Moet ik nog even bekijkenKan je geen perk inzetten of snelheid van kijken instellen?
.Sleight of hand, fast melee. Veranderd iig iets
@johnyjordaanSeksspeeltje via Aliexpress besteld als verassing voor het vrouwtje. Komt hier gisteren een nogal zware doos aan met een dildo waar zelfs Wanna’s moeder schrik van zou krijgen. Dat gaat dus niet lukken.
offtopic: iemand dildo kopen?
Neem een drankje verzacht de pijn.Last van rugpijn vandaag.
Voor alle duidelijkheid niets besteld op AliExpress ofzo...