Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ging ''ff'' funny pics topic vanaf page 1 kijken. zit nu op 380 maar er komt geen einde aan :eek: :mad: wel leuk :p

Hehe, weet echt niet wat ik moet doen. Zal ik het nou skippen of niet? :rolleyes:
Ik had voor die van dinsdag goed gestudeerd, toch teleurstellend gemaakt.
Dan heb ik 2 dagen om dit voor te bereiden, dikke fail dus.
Ik ben echt sadly dissapointed in mezelf, volg minder vakken als vorig jaar omdat ik laatste jaar van bachelor heb besloten over 2 jaar te spreiden.
Dan nog falen :roflol:

Maar je moest nog best veel lezen of niet hoeveelste bladzijde ben je nu dan?

(Het is deel A van het vak, deel B is over 2 maanden als je wil herkansen moet je beide in 1x maken..)
Dus dan moet die in 1x goed gaan en omdat ik het voor de tweede keer doe wil ik wel minimaal 7 halen haha. Kan ik dus vergeten.

Nah ik volg nu vakken uit het 2de jaar. Ik zou nu eigenlijk met stage moeten gaan maar te weinig punten. Maandag/Dinsdag 2 vakken herkanst, maar dat ging niet echt top.

Heb morgen 2 toetsen, en dat begin ik nu pas beetje te leren :') Moet maar even kijken hoe ik dit ga aanpakken, kan tijdens andere les periodes dit nog wel inhalen. Maar wil liever stage lopen.

Laatst bewerkt:
Aah oke jammer! I know that feel bro.

Ik ben nu aan het plannen voor de aankomende tentamens hoe ik het ga aanpakken.
Als ik gewoon beter plan en minder op DBB zit moet ik het makkelijk halen :roflol:
Ik ga waarschijnlijk voor de herkansing, lekker deel A en B tegelijk maken..

Fuark, ik suck ook op school atm. Moet het 2e jaar overdoen van me HBO, en alweer vergeten in te schrijven. :( feelsbadman

Ik ga denk ook maar voor de herkansingen. Die zijn er over 2 weken.
Kan wel janken zo slecht is mijn motivatie voor school.

Voorwaardelijk stadionverbod van 12 maand :) Aw yeah.. k*t knvb

Weet niet of het spierpijn is of dat ik iets fout heb gedaan gisteren tijdens deadlifts maar me hele onderrug voelt stijf aan. :o

Echt helemaal klaar met die t*fus studie

Helemaal klaar met die kk DUo groep, rekening van 1400 euro die ik moet terug betalen .. kk bende daar ... achterlijke debielen.. ooh, ik ben echt oo kwaad, ik studeer niet eens meer, heb me vanaf 31-06-2011 al uitgeschreven, ik sta niet eens meer ingeschreven en ze blijven me studie financiering betalen, ik heb al een keer gebeld naar die gasten, mijn ov kaart is al stopgezet.. krijg ik daar nog een rekening voor ivm onterecht reizen .. :S

Godver .. misschien toch maar eens die gasten bezoeken.. godver

Moet eerst de singleplayer van battlefield 3 doorlopen eer ik online kan beginnen, wat dus betekend dat batman ook weer kan wachtten..fuuuuuuuuuu

Pas niet meer op een foto; ben te buff :( lol

grapjas, post eens een foto dan waar je niet op past !

ik snapteee ja :D

he raf, is dit juist geschreven:

|afbleiven|

zucht...

je zit nu te zoeken of ik zelf geen schrijffouten heb gemaakt, is het niet?:trollface:

Terug
Naar boven