XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Helemaal klaar met die kk DUo groep, rekening van 1400 euro die ik moet terug betalen .. kk bende daar ... achterlijke debielen.. ooh, ik ben echt oo kwaad, ik studeer niet eens meer, heb me vanaf 31-06-2011 al uitgeschreven, ik sta niet eens meer ingeschreven en ze blijven me studie financiering betalen, ik heb al een keer gebeld naar die gasten, mijn ov kaart is al stopgezet.. krijg ik daar nog een rekening voor ivm onterecht reizen .. :S

Godver .. misschien toch maar eens die gasten bezoeken.. godver

Ik ga graag met je mee, echt stelletje verrekte k*t mongels daar. Regel jij de hooivorken? Dan neem ik fakkels mee.

Gisterenavond roze koeken/stroopwafels liggen vreten

dat mijn pa het parket had ingesmeerd met olie en dat niet had gezegd, en ik er vervolgens met mijn blote voeten overheen loop, ****ing smeriggggg

Mijn oom en tante hebben sinds kort facebook en ze reageren op alles wat ik op facebook neerzet :( Ik ben te schijterig om er wat van te zeggen.

kleine kinderen in de trein die de hele coupe door kruipen schreeuwend en al met hun speelgoedauto's. K*t milfs zeggen er niks van

Reed net zonder helm op de scooter, 76 euros lichter.

kleine kinderen in de trein die de hele coupe door kruipen schreeuwend en al met hun speelgoedauto's. K*t milfs zeggen er niks van

Ga voor hen zitten en staren naar hun diepe decolleté...Als ze er iets van zeggen gewoon repliceren met "jouw bengels schreeuwen de hele trein bijeen en daar zeg ik toch ook niets van :mad:"

Weet er soms iemand hoe ik op battlefield voorbij het vlieglevel geraak?

Ik knal die witte vliegtuigjes op die parking af maar daarna lullen ze iets door de radio van "radiotower" ofzoiets maar ik vind die niet met als gevolg dat m'n fuel op is en ik mission failed heb

taaltoets nederlands gefaald, 3 onderdelen mag nergens onder de 70%

en ja hoor 67% 78% 88%

Vandaag zomaar een les over 'leefstijl'. Werd me toch een partij bro-science door de klas gegooid en zelfs de leraar vertelde onzin. Moeilijk om me in te houden maar ik heb scheiiiitt want hun blijven ecto en ik ben/word buff(er)

vaak als ik een erg lange post aan het typen ben, dan lees ik hem nog eens na en denk ik 'wat een onzin post'. word ik erg onzeker en besluit ik het maar niet te posten.:(

vaak als ik een erg lange post aan het typen ben, dan lees ik hem nog eens na en denk ik 'wat een onzin post'. word ik erg onzeker en besluit ik het maar niet te posten.:(

Je kan altijd bij me terecht op me 06 nummer he. Als je ergens mee zit of iets dat je dwars zit. Ik ben je luisterend oor.

dacht een daltonuur te skippen omdat dat nooit wordt gecontroleerd. nu ineens wel, dubbel inhalen
Fuuuu

Terug
Naar boven