XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #116.241
Want, jij hebt ook wel zin in hun moeders?

• #116.242
net klaar met kijken naar schandalig voetbal (als je het zo nog kan noemen)....

Bedenk ik me dat ik nog een opdracht voor school moet maken vanavond

• #116.243
Ik heb de docu niet gezien, maar vind dat er tal van argumenten zijn om geen vlees/vis meer te eten en het zal ook gezondheidsvoordelen hebben. Je loopt echter ook het risico (essentiële) voedingsstoffen (of in de juiste samenstelling) te missen en klachten/tekorten te krijgen. Voor bodybuilding is het denk ik sub-optimaal.

vegan kan qua voedingsstoffen met wat moeite nog wel. Maar lekker vind ik wel echt een probleem. Deze week heel lekker vegan 5 gangendiner gehad, maar daar heb je dan wel een goede chefkok en een hele keukenbrigade bij. Af en toe een dag of gerecht is prima.

mezelf zou ik niet zonder melk, kaas eneieren willen. En vlees vind ik ook al veel te lekker. (Guilty)
Vegan eten kan zo lekker zijn als je het juist weet te bereiden. Ik heb eens in restaurant Spirit (vegan) gegeten in Rotterdam en bij Chinees vega restaurant De Oude Plek in Rotterdam en dat is echt geweldig, smaakvol en divers.
Kijk gewoon even die docu is echt wel interessant.
Maar in het kort. Door het vervangen van dierlijke producten, verlaagt je bloeddruk, verdwijnt de vetafzet in je aderen, verhoogt je libido, verhoogt de nachtelijke erectie met gemiddeld 450%, je energie wordt verhoogt, huid wordt schoner en nog wat andere zaken die goed voor je zijn.
Deze voordelen worden natuurlijk uitvergroot. Daarnaast zijn de vervuilende bijproducten van dieren een steeds groter wordend probleem voor de gehele bevolking. Dat alles zet mij ertoe om zoals aangegeven mijn eerdere overstap nu eens breder toe te passen.
Je gaat er in ieder geval slecht Nederlands van typen. ;);)

Het heeft zowel voor- als nadelen. Zonder de docu te hebben gezien, vind ik het voornaamste argument de sterk vervuilde en dieronterende bio-industrie. De mens is van nature een alleseter en er is niets tegen het eten van vlees/vis, maar de manier waarop het nu gaat is niet zoals het zou moeten zijn.

Niet zo mijn ding. Dus heen behoefte te kijken.

Wel toevallig dat ik net iemand zie dat ook heeft geprobeerd maar juist ziek werd en klachten kreeg. En ja ze wist wat ze deed wbt aanvullende voedingsstoffen enz.
Nu weer dierlijk en vlees eten enz en weer fitter. Zal per persoon verschillen natuurlijk.
Mijn ervaring is hetzelfde. Ik werd niet ziek, maar had wel tekorten die ik niet verholpen kreeg (ook met suppletie op doktersvoorschrift niet) en mijn progressie op kracht/spiermassa stagneerde.

Laatst bewerkt:
  • #116.247
  • #116.248
Baard afgeschoren, voelt net alsof het -20 graden is.

• #116.259
En je kan er zo goed mee praten.

• #116.260
en hij is ook heel lief voor de kinderen

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven