Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vegan eten kan zo lekker zijn als je het juist weet te bereiden. Ik heb eens in restaurant Spirit (vegan) gegeten in Rotterdam en bij Chinees vega restaurant De Oude Plek in Rotterdam en dat is echt geweldig, smaakvol en divers.vegan kan qua voedingsstoffen met wat moeite nog wel. Maar lekker vind ik wel echt een probleem. Deze week heel lekker vegan 5 gangendiner gehad, maar daar heb je dan wel een goede chefkok en een hele keukenbrigade bij. Af en toe een dag of gerecht is prima.
mezelf zou ik niet zonder melk, kaas eneieren willen. En vlees vind ik ook al veel te lekker. (Guilty)
Je gaat er in ieder geval slecht Nederlands van typen.Kijk gewoon even die docu is echt wel interessant.
Maar in het kort. Door het vervangen van dierlijke producten, verlaagt je bloeddruk, verdwijnt de vetafzet in je aderen, verhoogt je libido, verhoogt de nachtelijke erectie met gemiddeld 450%, je energie wordt verhoogt, huid wordt schoner en nog wat andere zaken die goed voor je zijn.
Deze voordelen worden natuurlijk uitvergroot. Daarnaast zijn de vervuilende bijproducten van dieren een steeds groter wordend probleem voor de gehele bevolking. Dat alles zet mij ertoe om zoals aangegeven mijn eerdere overstap nu eens breder toe te passen.

Mijn ervaring is hetzelfde. Ik werd niet ziek, maar had wel tekorten die ik niet verholpen kreeg (ook met suppletie op doktersvoorschrift niet) en mijn progressie op kracht/spiermassa stagneerde.Niet zo mijn ding. Dus heen behoefte te kijken.
Wel toevallig dat ik net iemand zie dat ook heeft geprobeerd maar juist ziek werd en klachten kreeg. En ja ze wist wat ze deed wbt aanvullende voedingsstoffen enz.
Nu weer dierlijk en vlees eten enz en weer fitter. Zal per persoon verschillen natuurlijk.
Ik ben Bert van wel.
Hoe?
Doel je erop dat ik serieus ben? Ik mijn werk wel redelijk ja, maar je leest selectief mijn posts denk ik.

Omdat je nu een vrouw bent kan je minder goed tegen de koude.Baard afgeschoren, voelt net alsof het -20 graden is.
Niemand is in het echt zoals ze online zijn. Behalve @Sanca Magni die is wel echt een fitgurlDoel je erop dat ik serieus ben? Ik mijn werk wel redelijk ja, maar je leest selectief mijn posts denk ik.
Check Pat d'r log. Zo ben ik IRL dus in ieder geval niet.
Zeg je nou dat ik net zo ben als hier op het forum?Hij is een oversekste en soms vervelende taalnazi, maar heeft een goed hart en is leuk in de omgang.
Hij is een oversekste en soms vervelende taalnazi, maar heeft een goed hart en is leuk in de omgang.
Baard afgeschoren, voelt hetzelfde.Baard afgeschoren, voelt net alsof het -20 graden is.
Ik heb ook 0,0 baardgroei.
Hoe is hij leuk in de omgang?Hij is een oversekste en soms vervelende taalnazi, maar heeft een goed hart en is leuk in de omgang.
Fixed