Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van mij in ruil voor een blowjob. Ik ben de moeilijkste niet.
we cijcen er vertikaal over heenBen ik wel, ik probeer te minderen, maar zie @Bosco55555 de helft van de dt-situaties de fout ingaan en kan het dan toch niet laten, om over de 'c' en 'k' nog maar te zwijgen (maar dat zal nog wel oude spelling zijn; iets met leeftijd).
ic heb al gezegt dad het juisd maar taksi costen zijnVan mij in ruil voor een blowjob. Ik ben de moeilijkste niet.
En je bent nu van de mannenliefde?Van mij in ruil voor een blowjob. Ik ben de moeilijkste niet.
Opa hep de oorlog nog meegemaakBen ik wel, ik probeer te minderen, maar zie @Bosco55555 de helft van de dt-situaties de fout ingaan en kan het dan toch niet laten, om over de 'c' en 'k' nog maar te zwijgen (maar dat zal nog wel oude spelling zijn; iets met leeftijd).
Ben ik wel, ik probeer te minderen, maar zie @Bosco55555 de helft van de dt-situaties de fout ingaan en kan het dan toch niet laten, om over de 'c' en 'k' nog maar te zwijgen (maar dat zal nog wel oude spelling zijn; iets met leeftijd).
Ben ik met jou eens.Jouw teksten zijn ook niet altijd foutloos, daarbij is dit gewoon een informeel forum. Wat maakt het uit? Als je maar begrijpt wat de ander wil zeggen.
tante pat, maak je er niet druk om. die jongen heeft zijn dagelijkse portie aandacht wel gehadJouw teksten zijn ook niet altijd foutloos, daarbij is dit gewoon een informeel forum. Wat maakt het uit? Als je maar begrijpt wat de ander wil zeggen.
tante pat, maak je er niet druk om. die jongen heeft zijn dagelijkse portie aandacht wel gehad
kom lekker bij mijop de schoot! in de goot
Dadt hep ge nu eensch goet gesezt!Jouw teksten zijn ook niet altijd foutloos, daarbij is dit gewoon een informeel forum. Wat maakt het uit? Als je maar begrijpt wat de ander wil zeggen.
Dat is correct, maar ik sta open voor feedback en blij als iemand mij verbetert.Jouw teksten zijn ook niet altijd foutloos, daarbij is dit gewoon een informeel forum.
Totdat iemand het over rode wijnglazen heeft in plaats van rodewijnglazen. Of over de juiste speling i.p.v. spelling.Wat maakt het uit? Als je maar begrijpt wat de ander wil zeggen.
Schijten@ThuggishRuggish heb zin om die pet van je vol te scheiten

Ik schijt liever.@ThuggishRuggish heb zin om die pet van je vol te scheiten
Grammatica nazi spotted.
Dat is correct, maar ik sta open voor feedback en blij als iemand mij verbetert.
Als je het jezelf goed aanleert, doe je het ook goed op de momenten dat het er wel toe doet.
Totdat iemand het over rode wijnglazen heeft in plaats van rodewijnglazen. Of over de juiste speling i.p.v. spelling.
Ik snapte allert de eerste keer echt niet (legde de klemtoon ineens op de eerste lettergreep en sprak de 'e' uit als in 'de'.
Dat ligt dan meer aan je snappertje dan aan de fout.Ik snapte allert de eerste keer echt niet (legde de klemtoon ineens op de eerste lettergreep en sprak de 'e' uit als in 'de'.