No shit Sherlock xd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
U speak a woordje abroad.
Als het correct gespeld was had mijn snappertje het begrepen. Maakt niet uit, maar als we ons er helemaal niet meer druk om gaan maken is het hek van de dam. Het is al treurig gesteld met het gemiddelde niveau van de Nederlander (dat is echt vele malen slechter dan op dit forum, compleet weggelaten interpunctie e.d. zie ik weleens voorbij komen).Dat ligt dan meer aan je snappertje dan aan de fout.
Dat is correct, maar ik sta open voor feedback en blij als iemand mij verbetert.
Als je het jezelf goed aanleert, doe je het ook goed op de momenten dat het er wel toe doet.
Totdat iemand het over rode wijnglazen heeft in plaats van rodewijnglazen. Of over de juiste speling i.p.v. spelling.
Ik snapte allert de eerste keer echt niet (legde de klemtoon ineens op de eerste lettergreep en sprak de 'e' uit als in 'de'.
HELLO NO! Doe die kinderen dan niet aan en bert kan het ook niet aanIk denk dat je heel gelukkig zou kunnen worden in het onderwijs.
Tussen kinderen? Ja hoogbegaafde kids.Ik denk dat je heel gelukkig zou kunnen worden in het onderwijs.
Ik denk het niet.Ik denk dat je heel gelukkig zou kunnen worden in het onderwijs.
Ik denk dat ik best goed les kan geven .HELLO NO! Doe die kinderen dan niet aan en bert kan het ook niet aan
ik denk zeker en vast van niet! doe maar gewoon niet, houd het maar je kantoorbaan
Ik voel weer een bepaalde ondertoon.Mensen/kinderen de les lezen wordt ook meestal beter ontvangen als er om gevraagd wordt.
bert heeft gezegd dat het dt-fouten isSpelfouten op fora vind ik niet echt een spiegel van hoe Nederland er voor staat. Het wordt snel getypt en gedaan. Dus een foutje is zo gemaakt. Daarnaast; wat is fout? Sommige d-t fouten doen pijn aan mijn ogen, maar de meeste fouten zijn toch echt stijlfouten. En vrijwel iedereen maakt er daar heel veel van. Ik denk dat ik best netjes schrijf, maar ik heb niet zo'n leuke stijl als sommige anderen. Wat is dan beter?
Typfouten tel ik al helemaal niet mee, autocorrect verneukt ook de helft van mijn mobiele posts... Kortom; hek van de dam, misschien. Als ik de broddelwerkjes van sommige stagiaires zie dan vraag ik me wel af hoe die ooit van de basisschool zijn gekomen. Maar meestal is het lang zo slecht niet, ongeacht de taal. Ik begrijp het bijna altijd.... dat is het belangrijkste.
Ik ben een man, ik heb altijd gelijk.
Je kletst uit je nek zonder mij ooit gesproken te hebben en bent zelf nog een kind.ik denk zeker en vast van niet! doe maar gewoon niet, houd het maar je kantoorbaan
graag gedaan kinderen uit de toekomst
Dus nooit.Ik ben een man, ik heb altijd gelijk.
Behalve wanneer ik typfoutje maak
Voor een kind trolled hij wel goed.Je kletst uit je nek zonder mij ooit gesproken te hebben en bent zelf nog een kind.
bert heeft gezegd dat het dt-fouten is
en wss is het typefouten nog ook