XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #116.304
Dat ligt dan meer aan je snappertje dan aan de fout.
Als het correct gespeld was had mijn snappertje het begrepen. Maakt niet uit, maar als we ons er helemaal niet meer druk om gaan maken is het hek van de dam. Het is al treurig gesteld met het gemiddelde niveau van de Nederlander (dat is echt vele malen slechter dan op dit forum, compleet weggelaten interpunctie e.d. zie ik weleens voorbij komen).

• #116.305
Dat is correct, maar ik sta open voor feedback en blij als iemand mij verbetert.
Als je het jezelf goed aanleert, doe je het ook goed op de momenten dat het er wel toe doet.

Totdat iemand het over rode wijnglazen heeft in plaats van rodewijnglazen. Of over de juiste speling i.p.v. spelling.
Ik snapte allert de eerste keer echt niet (legde de klemtoon ineens op de eerste lettergreep en sprak de 'e' uit als in 'de'.

Ik denk dat je heel gelukkig zou kunnen worden in het onderwijs.

• #116.314
Spelfouten op fora vind ik niet echt een spiegel van hoe Nederland er voor staat. Het wordt snel getypt en gedaan. Dus een foutje is zo gemaakt. Daarnaast; wat is fout? Sommige d-t fouten doen pijn aan mijn ogen, maar de meeste fouten zijn toch echt stijlfouten. En vrijwel iedereen maakt er daar heel veel van. Ik denk dat ik best netjes schrijf, maar ik heb niet zo'n leuke stijl als sommige anderen. Wat is dan beter?

Typfouten tel ik al helemaal niet mee, autocorrect verneukt ook de helft van mijn mobiele posts... Kortom; hek van de dam, misschien. Als ik de broddelwerkjes van sommige stagiaires zie dan vraag ik me wel af hoe die ooit van de basisschool zijn gekomen. Maar meestal is het lang zo slecht niet, ongeacht de taal. Ik begrijp het bijna altijd.... dat is het belangrijkste.

• #116.315
Spelfouten op fora vind ik niet echt een spiegel van hoe Nederland er voor staat. Het wordt snel getypt en gedaan. Dus een foutje is zo gemaakt. Daarnaast; wat is fout? Sommige d-t fouten doen pijn aan mijn ogen, maar de meeste fouten zijn toch echt stijlfouten. En vrijwel iedereen maakt er daar heel veel van. Ik denk dat ik best netjes schrijf, maar ik heb niet zo'n leuke stijl als sommige anderen. Wat is dan beter?

Typfouten tel ik al helemaal niet mee, autocorrect verneukt ook de helft van mijn mobiele posts... Kortom; hek van de dam, misschien. Als ik de broddelwerkjes van sommige stagiaires zie dan vraag ik me wel af hoe die ooit van de basisschool zijn gekomen. Maar meestal is het lang zo slecht niet, ongeacht de taal. Ik begrijp het bijna altijd.... dat is het belangrijkste.
bert heeft gezegd dat het dt-fouten is

en wss is het typefouten nog ook

• #116.317
Terug
Naar boven