Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #116.341
  • #116.347
Spelfouten op fora vind ik niet echt een spiegel van hoe Nederland er voor staat. Het wordt snel getypt en gedaan. Dus een foutje is zo gemaakt. Daarnaast; wat is fout? Sommige d-t fouten doen pijn aan mijn ogen, maar de meeste fouten zijn toch echt stijlfouten. En vrijwel iedereen maakt er daar heel veel van. Ik denk dat ik best netjes schrijf, maar ik heb niet zo'n leuke stijl als sommige anderen. Wat is dan beter?

Typfouten tel ik al helemaal niet mee, autocorrect verneukt ook de helft van mijn mobiele posts... Kortom; hek van de dam, misschien. Als ik de broddelwerkjes van sommige stagiaires zie dan vraag ik me wel af hoe die ooit van de basisschool zijn gekomen. Maar meestal is het lang zo slecht niet, ongeacht de taal. Ik begrijp het bijna altijd.... dat is het belangrijkste.
Taalgebruik op het forum is idd niet zo heel slecht. Ik kreeg deze laatst toen ik een zakelijk abbo wilde afsluiten bij GSMWeb:

Screenshot_20191028-092452_Gmail.jpg

Laatst bewerkt:
  • #116.350
maar waarom typ jij nooit informeel? is zoveel chiller en vrijer imo
Doe ik ook, m.n. indien er tijdswinst te behalen valt en ik op mijn mobiel zit. Te denken valt aan het weglaten van de persoonsvorm wanneer deze uit de context duidelijk is of het afkorten van woorden tot oneigenlijke afkortingen/woorden. Verder bijvoorbeeld het gebruik van 'hou' i.p.v. 'houd' en dergelijke. Ik zie echter niet in waarom ik in informeel taalgebruik grammaticaragels overboord zou moeten gooien. Zoals ik al zei, als ik het mijzelf goed aanleer, voorkom ik dat fouten maak op de momenten dat het er wel toe doet. Daarom vind ik het ook fijn als mensen mij verbeteren en mij scherp houden. Mij is geleerd dat feedback een cadeautje is.

• #116.351
1505.jpg

• #116.352
Doe ik ook, m.n. indien er tijdswinst te behalen valt en ik op mijn mobiel zit. Te denken valt aan het weglaten van de persoonsvorm wanneer deze uit de context duidelijk is of het afkorten van woorden tot oneigenlijke afkortingen/woorden. Verder bijvoorbeeld het gebruik van 'hou' i.p.v. 'houd' en dergelijke. Ik zie echter niet in waarom ik in informeel taalgebruik grammaticaragels overboord zou moeten gooien. Zoals ik al zei, als ik het mijzelf goed aanleer, voorkom ik dat fouten maak op de momenten dat het er wel toe doet. Daarom vind ik het ook fijn als mensen mij verbeteren en mij scherp houden. Mij is geleerd dat feedback een cadeautje is.

Opbouwende kritiek is wat anders dan met een belerend vingertje naar anderen wijzen. Mij is geleerd iedereen in z’n waarde te laten ongeacht zijn of haar niveau.

• Wow
Waarderingen: BB_
  • #116.353
:popcorn:

• #116.356
Omdat veel mannen primaire, wanhopige testosteronbommen zijn. Een vriendin van mij had laatst een paar dates achter de rug, lekker wezen zoenen. Leuke jongen, zag er goed uit, veel potentie. Als die nog een paar dates had gehad dan had hij z'n p**mel in de ring kunnen gooien. Maar wat doet hij, na de eerste zoen stuurde hij die avond een dickpic. Nu heeft zij hem achtergelaten en heeft hij zichzelf wezen cockblocken.

Ik moet meer vriendinnen hebben. Vind het toch wel behoorlijk vermakelijk om zulke trieste verhalen te horen.

ben je toevallig gay?

• #116.357
Ben je blond tegenwoordig @pat82 ?

Terug
Naar boven