MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Je kan altijd bij me terecht op me 06 nummer he. Als je ergens mee zit of iets dat je dwars zit. Ik ben je luisterend oor.

thanks, helaas heb ik dit irl ook. als ik dan een geprek bezig ben stop ik in het midden van een zin, omdat ik heel erg bewust word van mezelf. en probeer ik heel ongewenig het onderwerp te veranderen. of beter gezegt ik begin gewoon ergens anders over, tussen de rekken stuiteren zeg maar. dus dat word sowieso een akward conversatie. ben je zeker dat je het aan kunt?

thanks, helaas heb ik dit irl ook. als ik dan een geprek bezig ben stop ik in het midden van een zin, omdat ik heel erg bewust word van mezelf. en probeer ik heel ongewenig het onderwerp te veranderen. of beter gezegt ik begin gewoon ergens anders over, tussen de rekken stuiteren zeg maar. dus dat word sowieso een akward conversatie. ben je zeker dat je het aan kunt?

Heb dat soms ook. Daarom zeg ik helemaal niks meer en zit ik de hele dag thuis.

Verkouden en keelinfectie!!! :<

Trainen met spierspijn / verstijfde onderrug

Do or don't?

(benentraining)

Ik heb pas 45min hardgelopen..... was niet gewend heel me kuiten kapot lol. Toen ik van die band afstapte liep ik naar water maar haalde ik niet dus maar 15min op zo buikmatje gelegen van de pijn. Volgende dag gewoon shouders/triceps gedaan :O

Mmhh k. Zal wel gaan dan.

Als ik daar straks lig met een hernia zoek ik jullie beide op. :O

Net 2 uur op het strand gelegen lol, ****ing verbrand. Effe voordat ik het water inging ff pec bouncen werd mirred, Duitse milf wou me nken denk ik, maar had geen energie door de hitte dus ze mocht me rug op

Net 2 uur op het strand gelegen lol, ****ing verbrand. Effe voordat ik het water inging ff pec bouncen werd mirred, Duitse milf wou me nken denk ik, maar had geen energie door de hitte dus ze mocht me rug op

Welk strand? Of lig je al in Curacao ?

Welk strand? Of lig je al in Curacao ?
Ja was ****ing relax, azuur blauwe zee, witte strand, palmbomen etc, met een cocos drankje :) atm is het 32 graden maar word warmer vanmiddag, tis hier 10 voor 2 's middags :") heel me face is lobster style nu, ****ing alpha

Ja was ****ing relax, azuur blauwe zee, witte strand, palmbomen etc, met een cocos drankje :) atm is het 32 graden maar word warmer vanmiddag, tis hier 10 voor 2 's middags :") heel me face is lobster style nu, ****ing alpha

Weg gains :) maar wel zwaar jaloers, kom ik aan met een schuld van 1400 euro die ik op een of andere manier moet aflossen..

Weg gains :) maar wel zwaar jaloers, kom ik aan met een schuld van 1400 euro die ik op een of andere manier moet aflossen..

Hoezo weg gainz? ik ga hier op curacao 5x per week trainen, ****ing veel eten als een veelvraat, omdat 1KG kip hier 9 gulden is = zo'n 3 euro, schulden zijn fokt op man doe rustig aan, ik spreek jullie morgen wel weer of vannacht

Hoezo weg gainz? ik ga hier op curacao 5x per week trainen, ****ing veel eten als een veelvraat, omdat 1KG kip hier 9 gulden is = zo'n 3 euro, schulden zijn fokt op man doe rustig aan, ik spreek jullie morgen wel weer of vannacht

Aha rlxte training dus :) Haha, inderdaad voel me echt klote door die schuld, kan helemaal niets ( Mag niets van pa totdat ik het afgelost heb ) godver ...

uitgaan in alkmaar; lelijke chicks. iedereeeeen staat dus of bij de bar of bij een muur en je moet maar iemand 1sec aankijken en hij word boos

mis echt die sfeer bij raves

ofwel xtc everywhereee :o

Fuaaark, gisternacht andere studenten thuis in het studentenhuis hiero, half 6 tot half 7 lawaai gewoon. Dus ben nu lekker muziek aan het knallen tot ik moet trainen, yes im mad

60euro lichter, zo ff die meur uit me bek wegpoetsen zure smaak.

Die k*t die me BF3 niet mee geeft terwijl ik over 3 dagen 16 word.
En toen ik iemand van 18 mee nam was het nog niet goed omdat hij niet de zelfde achternaam heeft, en nu moet m'n moeder er nog een keer heen. WAT DE ****! :@

NS is wel schooierig; gister kaartjes gekocht ik kom aan mis ik gvd net die trein... om het half uur rijdt er eentje, dus ik half uur wachten.... blijft die trein 50m voor het station stilstaan wegens storing. Was die trein verschoven naar volgende trein dus in totaal uur staan te wachten... heel me pomp weg gvd

Terug
Naar boven