Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Krijg ik boner toen ik deze vid keek: [Link niet meer beschikbaar]

:o

I blame het the ochtend!

Als 16 jarige maagd moet je ergens met je hormoonoverschot naartoe, geeft niet hoor.:aai:

:kiss:

Edit: die curls op 00:50 beschouw ik als cheated reps..:trollface: verder wel beeschtfysiek.

.

Vergeten dat klok een uur achteruit ging, ben nu helemaal wakker.

Misschien zo dan toch ff naar de gym beetje buik trainen en cardio. Heb net wel me Magnificent op, weet iemand hoelang ik moet wachten voordat ik die koolhydraten daarvan zelf heb verbrand? anders ben ik straks alleen aan het rennen om die shake te verbranden ipv vet

Haha same here.

Ik zou gewoon HIIT doen, dan profiteer je mooi van de after fatburn effect.

Brak, maar stappen was hardd:D

marcella nog in de stad geweest?

Vanavond ga ik eerlijk zijn tegen me chick....... damn.... de gedachte alleen al krijg ik al rillingen van. Maarja; als ze geen problemen ermee heeft dan heb ik dat mooi voor elkaar.

Kan, maar niet ideaal imo. Zijn er verder geen andere cardio apparaten? Een fiets bijvoorbeeld?

Ze hebben er alles wel, vind crosstrainer wel het chillst. Kan ook fietsen anders, hoe werkt dat HIIT dan. Heb het wel ergens gelezen maar niet verder in verdiept. :p

Ze hebben er alles wel, vind crosstrainer wel het chillst. Kan ook fietsen anders, hoe werkt dat HIIT dan. Heb het wel ergens gelezen maar niet verder in verdiept. :p

Het is best zwaar, maar heel goed voor je conditie en vetverbranding.

High-intensity interval training (HIIT) or sprint interval training is an exercise strategy that is intended to improve performance with short training sessions. HIIT is a form of cardiovascular exercise which is beneficial to burning fat in a short and intense workout. Usual HIIT sessions may vary from 9–20 minutes. The original protocol set a 2:1 ratio for recovery to work periods. For example, a runner would alternate 30–40 seconds of jogging or walking with 15–20 seconds of hard sprinting.
Dus ik zal eerst rustig beginnen met (weet niet in hoeverre je conditie gevorderd is) :
1) echt keihard (alsof je rent/fietst voor je leven!) 10 sec sprinten/fietsen
2) 20 sec joggen/rustig fietsen
3) 10 sec sprinten/fietsen
4) 20 sec joggen/rustig fietsen
5) repeat
6) ...
7) ..

Het moet dus kort en intensief zijn. (4-5 minuten HIIT, ex. warming up en cooling down)

Na de training ben je kapot! :p

ja tabata heet dat tog n**ga?

Dus inclussief warmingup en coolingdown ben ik in 10-15min klaar?
Hoe zit het er dan mee dat ze zeggen dat je lichaam pas na 15min vet gaat verbranden?

ja tabata heet dat tog n**ga?

Ja, volgens mij verschilt dat niet veel van tabata inderdaad.
Tabata duurt meestal 4 minuten, toevallig dit ook.
Maar je kan ook de sessies vergroten als je lichaam en conditie dit toestaat.
Dit is wat ik heb meegekregen toen ik ging cutten..

Dus inclussief warmingup en coolingdown ben ik in 10-15min klaar?
Hoe zit het er dan mee dat ze zeggen dat je lichaam pas na 15min vet gaat verbranden?

Alstu!

Most people think they need to stay on the treadmill or elliptical for at least 20 minutes before any fat burning begins. What makes this 4 minute routine so effective then? The short high intensity intervals result in a significant “after burn effect” in which your body continues burning calories for hours after you complete the workout. This happens because you burn off all your glycogen (carbs) during the workout leaving only fat for your body to burn. Additionally, the Tabata protocol has been shown to increase aerobic and anaerobic capacity while moderate intensity cardio only increases aerobic capacity.
http://www.notyouraveragefitnesstip...-protocol-4-minute-fat-burning-cardio-workout

Aah dat verklaart. Zal rest van de middag daarna wel clean gaan eten.

Zit ****ing gal te kotsen hier, misselijk als mapampa

ga je zeggen hoe oud je ben? tegen haar?:P

Ja man... moet toch. Ze zoent nu wel iedere keer bij afscheid dus idk man.. en stuurt ook allemaal van die smsjes van die schaamsmilies en lief dit dat xxjes etc. Ze wilt wel maar ik ben echt srs bang dat ze niet meer wilt als ik het zeg lol

Ja man... moet toch. Ze zoent nu wel iedere keer bij afscheid dus idk man.. en stuurt ook allemaal van die smsjes van die schaamsmilies en lief dit dat xxjes etc. Ze wilt wel maar ik ben echt srs bang dat ze niet meer wilt als ik het zeg lol
Gewoon zeggen, vroeg of laat komt het toch wel uit brah..

Vanavond ga ik eerlijk zijn tegen me chick....... damn.... de gedachte alleen al krijg ik al rillingen van. Maarja; als ze geen problemen ermee heeft dan heb ik dat mooi voor elkaar.

Hoe oud denkt ze dat je bent en hoe oud is zij?

Kusjes krakie

ik ben 18 zei bijna 23, ik zei ik ben 20 lol. Afgelopen dagen wel beetje lopen grappen dat alles boven de 18 mag... ze zei dat is waar maar betwijfel toch....

Gewoon zeggen.. Succes.

Terug
Naar boven