XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #116.861
@Bert : zulke shit betekent gewoon werkzekerheid :)

• #116.862
mijn opmerkingen was ook niet serieus hoor;)
de kilometers en uitstoot die defensie heeft met de vliegtuigen is ook zo minimaal dat het nauwelijks bijdraagt en als wij ons al druk moeten maken over de mogelijke milieu gevolgen van het materieel wat ons land moet beschermen laat wel zien dat wel compleet gek geworden zijn. Dit komt een beetje over als rekening houden met de mogelijke kans op gehoorschade dit komt van het afgaan van rookmelders.

maar goed filmpje inderdaad.
Klopt. Het aandeel van verkeer en vervoer op de NOx uitstoot is 20% en van die 20% is maar 1,6% luchtvaart (2017). Dat is dus ca. 0,3% in totaal. Hiervan is waarschijnlijk maar een paar procent militair in Nederland.
Ook leuk om te weten dat wij 4 C-130's hebben en de US 450. Laat nou net de US schijt hebben aan alle (klimaat)akkoorden en reducties. :roflol:

• #116.863
  • #116.864
Zulke shit betekent overwerken en niet toekomen aan mijn echte werk, maar ik vind het niet om te doen. Jammer dat het niet echt een doel dient.
Plaats je hier de resultaten als eerst? Hebben wij tenminste de primeur.

• #116.866
Slaap je eens een keer goed na de nachtdienst vind de buurman het nodig om 11 uur met de bladblazer bezig te gaan....

• #116.868
Slaap je eens een keer goed na de nachtdienst vind de buurman het nodig om 11 uur met de bladblazer bezig te gaan....
Vervelend, maar verder is 11 uur toch een normale tijd? Je kunt niet verwachten dat mensen overdag geen geluid maken omdat mensen misschien nachtdienst hebben gehad

• #116.869
Ik verkoop oordoppen pm voor intresse.

• #116.870
Wanneer je een idioot uitlegt niet echte prijs op het pakketje te zetten ivm import kosten. Nee is goed, krijg ik een pakketje binnen of ik nog even 22,5 euro wil overmaken.

• Haha
Waarderingen: BB_
  • #116.871
Vervelend, maar verder is 11 uur toch een normale tijd? Je kunt niet verwachten dat mensen overdag geen geluid maken omdat mensen misschien nachtdienst hebben gehad

Daar heb je ook volkomen gelijk in, normaal heb ik er ook niet zo veel moeite mee hoor maar vandaag kwam het ff kut uit.

• #116.873
  • #116.874
Weet ik, maar toen had ik echt geen tijd.

• #116.875
Bladblazen is per definitie zinloos. Eén windvlaag en alles is voor niets. Kun je ze nog beter opzuigen of de natuur lekker z'n gang laten gaan.

• #116.876
  • #116.877
True, maar ik ga geen hele dag vrijnemen om bij een meet aanwezig te kunnen zijn.

• #116.878
Terug
Naar boven