MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Precies, daarom zeg ik ook dat ik snap dat werk voor gaat. (Ik zou er overigens wel vrij voor nemen :P).
Kun jij tegen thuggish rukkish zeggen dat hij ook eens met zijn reet Vd bank af moet komen
 
3 dagen werkloos en de verveling slaat al toe
 
On topic: ben momenteel moe en chagrijnig. Gelukkig klaar met werk (wat overigens wel prima ging vandaag). Zo eten en lekker op bed liggen niets doen denk ik.
Tegenwoordig vaak dat m'n werk en training prima gaan, maar ik daarna op en enigszins ge"irriteerd ben.
 
On topic: ben momenteel moe en chagrijnig. Gelukkig klaar met werk (wat overigens wel prima ging vandaag). Zo eten en lekker op bed liggen niets doen denk ik.
Tegenwoordig vaak dat m'n werk en training prima gaan, maar ik daarna op en enigszins ge"irriteerd ben.
Tijd om weer ON te gaan :p
 
On topic: ben momenteel moe en chagrijnig. Gelukkig klaar met werk (wat overigens wel prima ging vandaag). Zo eten en lekker op bed liggen niets doen denk ik.
Tegenwoordig vaak dat m'n werk en training prima gaan, maar ik daarna op en enigszins ge"irriteerd ben.
Klinkt niet zo goed.
Sta je ergens stil of zit je ergens vast?
 
Werkt niet voor Belgen, mss kan ik wel eens dubbele uitkering proberen aan te vragen :eyes:
Hoe komt het dat je je baan kwijt bent? Sorry als ik dit heb gemist of dit iets persoonlijks is.
 
Zelf ontslag genomen, februari terug naar school. Situatie hier thuis laat het toe om toch een diploma te gaan halen.
Zo, dat is luxe zeg, waarom niet nog 2 maanden doorgewerkt?
 
Zo, dat is luxe zeg, waarom niet nog 2 maanden doorgewerkt?
Het hoogseizoen is gedaan, weinig werk, geen zin om ploegenwerk te doen en ik wil in een lagere belastingsschaal belanden dit jaar.
 
Back
Naar boven