AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja man... moet toch. Ze zoent nu wel iedere keer bij afscheid dus idk man.. en stuurt ook allemaal van die smsjes van die schaamsmilies en lief dit dat xxjes etc. Ze wilt wel maar ik ben echt srs bang dat ze niet meer wilt als ik het zeg lol

ja idd brah die chick van mij stuurt nu ook heletijd schaamsmilies en xxjes en alles.

maar denk dat als ze echt van je houdt enzo het haar niet uitmaakt dat je nog maar 18 ben :P

Die chick is een pedo brah.... s

Sgoed, we zullen het vanavond zien. Ik weet toch wel dat ik het op het einde pas zeg lol

1 van de meeste saaie dagen evah. Verveel me echt de pl**ris.
Kan me totaal niet toe zetten tot het leren voor me tentamens

haha ja idd man anders moet je het beetje romantische brengen
kaarsjes zelf eten koken , of uit eten gaan me bloemetje:P
dan zal vast wel mee vallen

nee alleen maar film kijken, beetje voelen en mss coïtus, maar laatste ga ik niet van uit omdat er meer mensen thuis zijn of het wordt slow coïtus, maar daar geef ik niks om.

Duurt nog 12 dagen tot Skyrim gvd. en me battlefield doen op ps3 is k*t met opgepompte armen :( :mad:

Die vuile zorgtoeslag storten ze niet gvd!! Morgen maar bellen naar die afzetters... en maar blauwe enveloppen sturen FUUUU!!!!!!!!!!!!!!!

Call of duty aryyyy

Op tv een kameel met last van z'n teen LOL

Leren voor tentamens

yesmad

Dat een of andere kloteroofvogel het nodig vond om z'n duivenborst op mijn balkon op te eten.:mad:

30102011264.jpg

.

Terug
Naar boven