Ik wed niet met minderjarigen..![]()
En nu ga ik leren, pauze is voorbij.![]()
Ge bent gewoon bang! Loop maar weg ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wed niet met minderjarigen..![]()
En nu ga ik leren, pauze is voorbij.![]()

Dat een of andere kloteroofvogel het nodig vond om z'n duivenborst op mijn balkon op te eten.
![]()
.
Daar zit nog wat vlees aan zie ik, mooi meegenomen toch, beetje afwisseling kan geen kwaad

Och meid toch.Soms haat ik mezelf echt zwaarr, had een heel klein pukkeltje op m'n hoofd, je zag het niet eens, voelde alleen wel een klein bultje, dus ik gelijk neeeeeeeee uitknijpen, potverdomme lukte niet, dus ik al m'n frustraties fuuuuuuuuuuu eruit knijpen, nog steeds niksk... en nu zit ik met een onstoken knobbel op m'n kop.
Niemand mag me zien.
*sluit zichzelf op in z'n kamer*

x2
Alcohol is katabool brah..maar het was gezellig?
Ben niet in de stad geweest, ben ook gestopt met portieren het was niet meer te combineren met m'n gewone werk.![]()

x2
Kater als een malle, niet vooruit te trappen.. Waardeloos gevreten hierdoor.
M'n lichaam waardeert het niet zo om na 6 dagen keihard beulen getrakteerd te worden op een gigantische dosis alcohol..
larsson ik hoop dat je acne / puisten snel weg gaan.Vind wel leuk hoe suwardi als handtekening heeft: met VRIENDELIJKE groet, suwardi. Terwijl geen van zijn posts ook maar iets vriendelijks bevat.

larsson ik hoop dat je acne / puisten snel weg gaan.
ik reageer altijd heel normaal in de AAS sectie.

Soms haat ik mezelf echt zwaarr, had een heel klein pukkeltje op m'n hoofd, je zag het niet eens, voelde alleen wel een klein bultje, dus ik gelijk neeeeeeeee uitknijpen, potverdomme lukte niet, dus ik al m'n frustraties fuuuuuuuuuuu eruit knijpen, nog steeds niksk... en nu zit ik met een onstoken knobbel op m'n kop.
Niemand mag me zien.
*sluit zichzelf op in z'n kamer*