AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat een of andere kloteroofvogel het nodig vond om z'n duivenborst op mijn balkon op te eten.:mad:

30102011264.jpg

.

Daar zit nog wat vlees aan zie ik, mooi meegenomen toch, beetje afwisseling kan geen kwaad

Mijn armen lijken op de poten van een zebra.. K*t striae:(

Soms haat ik mezelf echt zwaarr, had een heel klein pukkeltje op m'n hoofd, je zag het niet eens, voelde alleen wel een klein bultje, dus ik gelijk neeeeeeeee uitknijpen, potverdomme lukte niet, dus ik al m'n frustraties fuuuuuuuuuuu eruit knijpen, nog steeds niksk... en nu zit ik met een onstoken knobbel op m'n kop.

Niemand mag me zien.

*sluit zichzelf op in z'n kamer*

Soms haat ik mezelf echt zwaarr, had een heel klein pukkeltje op m'n hoofd, je zag het niet eens, voelde alleen wel een klein bultje, dus ik gelijk neeeeeeeee uitknijpen, potverdomme lukte niet, dus ik al m'n frustraties fuuuuuuuuuuu eruit knijpen, nog steeds niksk... en nu zit ik met een onstoken knobbel op m'n kop.

Niemand mag me zien.

Och meid toch. :aai:

:p

Wat een k*t dag.

Alcohol is katabool brah..maar het was gezellig?:D
Ben niet in de stad geweest, ben ook gestopt met portieren het was niet meer te combineren met m'n gewone werk.:(

jah zeker plaza was erg lache moet ik zeggen. Many chicks:D
jammer, ik wil het misschien gaan doen maar heb je daar nou een opleiding voor nodig oid?

x2

Kater als een malle, niet vooruit te trappen.. Waardeloos gevreten hierdoor.
M'n lichaam waardeert het niet zo om na 6 dagen keihard beulen getrakteerd te worden op een gigantische dosis alcohol..

Lol, zelfde hier, ****ing misselijk, avondeten was eerste wat ik binnen kon houden.

lol @ maren zij is foking lelijk, bijna eng

Vind wel leuk hoe suwardi als handtekening heeft: met VRIENDELIJKE groet, suwardi. Terwijl geen van zijn posts ook maar iets vriendelijks bevat.

Vind wel leuk hoe suwardi als handtekening heeft: met VRIENDELIJKE groet, suwardi. Terwijl geen van zijn posts ook maar iets vriendelijks bevat.
larsson ik hoop dat je acne / puisten snel weg gaan.

ik reageer altijd heel normaal in de AAS sectie.

Migraine aanvallen ===> niet trainen vandaag! :(

Dag verpest toen ik toenet thuis aan het db pressen was en zo'n knijpveer aan de ene kant er vanaf glipte. Was mijn zwaarste set en op herhaling 6 of 7, gelukkig geen zware gevolgen alleen kletterde alle gewicht op de grond.

Beetje eigen schuld, veel gewicht erop en de knijpveer was namelijk al ietswat gestretched + ook precies aan de buitenkant van de db die weleens ietswat scheef omhoog kan gaan en dan is 1+1+1=3.

Niemand mag me zien.

noob

:D

Ken het, heb het ook altijd :mad:

Wtf het is nog geen 6uur en als i kbuiten ga zitten met een bord kan ik me eigen eten niet meer zien. Zo achterlijk donkerrrrrrr

Terug
Naar boven