Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bankdrukken net ging niet zo goed als ik wilde:(.

Dat ik gisteren wederom te laat ging slapen waardoor ik de hele dag doodmoe was.

Ging incl db press doen. dus ff een stagair vragen om te spotten. ff goed uitgelegd en misschien leerde hij nog wat (ben zo nobel). Dus ik ga liggen en druk db's omhoog, gaat hij me onderarmen naar elkaar duwen en fl*kkeren die db's op me borst :mad: bult en inb4 blauwe plekken nu gvd. Daarna nog kans gegeven en hij deed het goed. Dem ecto's R mirin brah. :)

Ging incl db press doen. dus ff een stagair vragen om te spotten. ff goed uitgelegd en misschien leerde hij nog wat (ben zo nobel). Dus ik ga liggen en druk db's omhoog, gaat hij me onderarmen naar elkaar duwen en fl*kkeren die db's op me borst :mad: bult en inb4 blauwe plekken nu gvd. Daarna nog kans gegeven en hij deed het goed. Dem ecto's R mirin brah. :)

Van mij had ie een hoek gekregen hoor. Voor hetzelfde geld had je je ribben gekneusd, dan was je mooi zuur geweest.

Wat een tijd om te gaan werken.:mad:

Algemeen economie tentamen die verdomde makkelijk was... had ik er nou maar voor geleerd, dan had ik een dik cijfer nu een 5je ofso... en laat je alles nou voldoende moeten maken..... Dan zullen we zien dat waar ik wel voor heb geleerd onmogelijk te maken is..

Wekker die om 6:30 afgaat fuuuuuuuuu, laatste tijd pas naar 0:00 naar bed en vroeg eruit slechte combinatie

Mijn hond net in moeten laten slapen,
dit is de 3e in 2 jaar :(

Net schone sokken aan loop ik door de natigheid FUUUUUUUUUUUUUUU

als ik op de spoorovergang ging staan als de trein langskwam, was ik nu dood. tja

Ja maar dat moet je ook niet doen; bedoelde meer dat het nog geen 6uur was en als ik ff naar de schuur moest ik geen t*fus zag omdat alle straatpalen nog uit waren. Dan kon ik me kip niet vinden in de vriezer !!!!!

Ja maar dat moet je ook niet doen; bedoelde meer dat het nog geen 6uur was en als ik ff naar de schuur moest ik geen t*fus zag omdat alle straatpalen nog uit waren. Dan kon ik me kip niet vinden in de vriezer !!!!!

hoezo staat je schuur op straat?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven