- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bult en inb4 blauwe plekken nu gvd. Daarna nog kans gegeven en hij deed het goed. Dem ecto's R mirin brah. 
Ging incl db press doen. dus ff een stagair vragen om te spotten. ff goed uitgelegd en misschien leerde hij nog wat (ben zo nobel). Dus ik ga liggen en druk db's omhoog, gaat hij me onderarmen naar elkaar duwen en fl*kkeren die db's op me borstbult en inb4 blauwe plekken nu gvd. Daarna nog kans gegeven en hij deed het goed. Dem ecto's R mirin brah.
![]()
Van mij had ie een hoek gekregen hoor. Voor hetzelfde geld had je je ribben gekneusd, dan was je mooi zuur geweest.

Wtf het is nog geen 6uur en als i kbuiten ga zitten met een bord kan ik me eigen eten niet meer zien. Zo achterlijk donkerrrrrrr
Mijn hond net in moeten laten slapen,
dit is de 3e in 2 jaar![]()

ging ik niet, maar als ik buiten zou gaan zitten zou i kniks zien.
als ik op de spoorovergang ging staan als de trein langskwam, was ik nu dood. tja
als ik op de spoorovergang ging staan als de trein langskwam, was ik nu dood. tja
)Ja maar dat moet je ook niet doen; bedoelde meer dat het nog geen 6uur was en als ik ff naar de schuur moest ik geen t*fus zag omdat alle straatpalen nog uit waren. Dan kon ik me kip niet vinden in de vriezer !!!!!
hoezo staat je schuur op straat?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]