XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

de lijst met bedrijven waar ik kan soliciteren van school gekregen, waar ik al een week op wacht. één bedrijf een kilometer of 25 verderop.

En de andere bedrijven in allerlei vage gehuchten waar ik nie eens van gehoord heb of die zeker 1,5 uur rijden zijn als het verkeer meezit :fuu:

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 17:47 ----------

slaaptekort door waterbed....... ik kan daar echt daar niet op slapen:(

kom maar in mijn bedje slapen bro
Ik ben zo zeker van mijn heterocoïtusualiteit dat ik er nie wakker van lig om met een andere dude in hetzelfde bed te crashen

Kwam er net achter dat ik vanaf 22:00 niks meer mag eten tot ik morgenvroeg bloed geprikt heb :mad: Ze moeten van mijn voedingsschema afblijven! :mad:

Tentamen verknald en crash na het trainen :fuu:

de lijst met bedrijven waar ik kan soliciteren van school gekregen, waar ik al een week op wacht. één bedrijf een kilometer of 25 verderop.

En de andere bedrijven in allerlei vage gehuchten waar ik nie eens van gehoord heb of die zeker 1,5 uur rijden zijn als het verkeer meezit :fuu:

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 17:47 ----------

kom maar in mijn bedje slapen bro
Ik ben zo zeker van mijn heterocoïtusualiteit dat ik er nie wakker van lig om met een andere dude in hetzelfde bed te crashen

Nu de ander nog... :P

Noxi pro, en de tijd. gvd morgen alweer 6:30 opstaan vanmorgen ook al!!

en die pijn in me zak FUARKKKKKKKKKK

Ongelofelijke keelpijn, lijkt net of er een brok in me keel zit wat tijdens het slikken onmenselijk pijn doet.

Kan niks eten, drinken..iemand tips?

ja neem je de noxi gewoon eerder in..
wat is dan de ouwe? je leutertje?:o

Ja hij krimpt als een bejaarde, maarja had het gister ook gezellig daar niet van... als ik nu iedere avond ga palen dan is het over 2 weken ook niet meer leuk. Dus hou het gewoon op een paar keer in de week, ze zat gister wel hard te rijen toen ze naar huis was ging ik pissen en stonden de striemen op me jantje.

Gevoel net of je 100000 brandnetels heb aangeraakt met hem.

Ja hij krimpt als een bejaarde, maarja had het gister ook gezellig daar niet van... als ik nu iedere avond ga palen dan is het over 2 weken ook niet meer leuk. Dus hou het gewoon op een paar keer in de week, ze zat gister wel hard te rijen toen ze naar huis was ging ik pissen en stonden de striemen op me jantje.

Je hebt gewoon een soa van die sl*t :roflol:

Ja hij krimpt als een bejaarde, maarja had het gister ook gezellig daar niet van... als ik nu iedere avond ga palen dan is het over 2 weken ook niet meer leuk. Dus hou het gewoon op een paar keer in de week, hij zat gister wel hard te rijen toen hij naar huis was ging ik pissen en stonden de striemen op me jantje.

Skinny?

Onder het gemiddelde zitten fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

heeft er iemand hier facebook en wil iemand eens iets checken,,,het duurt eigenlijk maar een kleine dertig seconden.

ik sta open voor alles. en heb niets te doen.

edit: jij hebt toch zelf ook facebook?

252 ghaald met callcenter, bedacht hij zich later nog fuuuuu, target van 200 niet gehaald

Terug
Naar boven