- Waardering
- 22.487
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe smaakte het?
Ken je de smaak van apfelstrudel?
Als geen ander.
Hoop dat het er wat van mee heeft.
Je gaat die man dus aan z’n anus likken?
Beetje gay is ok.
Dat staat nergens geschreven.
Hé wat een geniaal topic. <3
bericht getagd wordt en mensen via een omweg vragen of je een dingetje hebt met @vntl
#triest #growsomeballs en vraag t zelf. Man man man.
Wanneer je in eenbericht getagd wordt en mensen via een omweg vragen of je een dingetje hebt met @vntl
Overigens verpest het verder niet mn dag hoor die was![]()
naam en rug nummer het tenslotte vrijdag maar dan 24 uur later

Wanneer je in eenbericht getagd wordt en mensen via een omweg vragen of je een dingetje hebt met @vntl

Heb je iets met pizza?Wanneer je in eenbericht getagd wordt en mensen via een omweg vragen of je een dingetje hebt met @vntl
Veel beterschap, ik zit ook met een snotvalling en slik standaard antibiotica (kaakoperatie) maar mag 3 weken mijn neus niet snuiten.Ziek geworden in de belangrijkste laatste 2 weken van dit schooljaar.. Van alle dagen dat ik ziek kon worden, moet het nu zijn. Nog 1 week stage tot m'n eindoordeel + twee verslagen afronden. Moet morgen dus hoe dan ook naar stage en het moet ook goed gaan![]()
Van hetzelfde! Mijn neus is eindelijk weer open sinds m'n operatie. Nu is die dubbel zo hard verstopt omdat ik verkouden ben en het nog herstellende isVeel beterschap, ik zit ook met een snotvalling en slik standaard antibiotica (kaakoperatie) maar mag 3 weken mijn neus niet snuiten.
. Zelfs xylometazoline helpt nog amper.