XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #117.861
Iemand die vraagt z'n poepegaatje te likken.

• #117.871
Wanneer je in een :pizza: bericht getagd wordt en mensen via een omweg vragen of je een dingetje hebt met @vntl :roflol: #triest #growsomeballs en vraag t zelf. Man man man.

Overigens verpest het verder niet mn dag hoor die was :engel:

• #117.872
Wanneer je in een :pizza: bericht getagd wordt en mensen via een omweg vragen of je een dingetje hebt met @vntl :roflol: #triest #growsomeballs en vraag t zelf. Man man man.

naam en rug nummer het tenslotte vrijdag maar dan 24 uur later

• #117.874
  • #117.875
Straks gaan ontbijten.
Met de nadruk op straks...

• #117.876

Heb je iets met pizza?

c3441dd7b4a9eb6651ce290801edf70c.jpg
jmA2eR4.jpg
a7fb397dd3cfe9954c971a22e42e7435.jpg
images.jpeg
phpThumb_generated_thumbnail.jpeg

• #117.877
Een uur voor de wekker afliep wakker door de joelende buurkinderen.
Morgenvroeg om 05u30 krijgen ze een koekje van eigen deeg.

• #117.878
Ziek geworden in de belangrijkste laatste 2 weken van dit schooljaar.. Van alle dagen dat ik ziek kon worden, moet het nu zijn. Nog 1 week stage tot m'n eindoordeel + twee verslagen afronden. Moet morgen dus hoe dan ook naar stage en het moet ook goed gaan :(

• #117.879
Ziek geworden in de belangrijkste laatste 2 weken van dit schooljaar.. Van alle dagen dat ik ziek kon worden, moet het nu zijn. Nog 1 week stage tot m'n eindoordeel + twee verslagen afronden. Moet morgen dus hoe dan ook naar stage en het moet ook goed gaan :(
Veel beterschap, ik zit ook met een snotvalling en slik standaard antibiotica (kaakoperatie) maar mag 3 weken mijn neus niet snuiten.

• #117.880
Veel beterschap, ik zit ook met een snotvalling en slik standaard antibiotica (kaakoperatie) maar mag 3 weken mijn neus niet snuiten.
Van hetzelfde! Mijn neus is eindelijk weer open sinds m'n operatie. Nu is die dubbel zo hard verstopt omdat ik verkouden ben en het nog herstellende is :roflol: . Zelfs xylometazoline helpt nog amper.

Terug
Naar boven