XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Na 10 dagen ziek rondlopen nu toch maar ziek thuis & geen gym #fml daar gaan al mn gains:treuren::treuren::treuren:

Beterschap! Lekker onder een dekentje op de bank warme melk met honing drinken :).
 
Donderdag van 12:30 tot 15:00 pauze wtf man.
Wat moet ik nou 2 uur 30 min doen
 
Blijkbaar heb ik morgen een proef examen voor kunstgeschiedenis.
Hebben ze via mail laten weten vorige week donderdag... Kwam 't gisteren te weten en kom nu tot t besef dat het bullshit is :') Ik doe 2u aan 70 dia's, en ik moet nog zo 7 hoofdstukken doen van 100+ dia's :')

Lekker bezig school. Was wel zo vriendelijk om wat vroeger te zeggen
 
Blijkbaar heb ik morgen een proef examen voor kunstgeschiedenis.
Hebben ze via mail laten weten vorige week donderdag... Kwam 't gisteren te weten en kom nu tot t besef dat het bullshit is :') Ik doe 2u aan 70 dia's, en ik moet nog zo 7 hoofdstukken doen van 100+ dia's :')

Lekker bezig school. Was wel zo vriendelijk om wat vroeger te zeggen
Eerder.
 
Beterschap Natty87 ! :aai:

Donderdag van 12:30 tot 15:00 pauze wtf man.
Wat moet ik nou 2 uur 30 min doen
Huiswerk maken.
Blijkbaar heb ik morgen een proef examen voor kunstgeschiedenis.
Hebben ze via mail laten weten vorige week donderdag... Kwam 't gisteren te weten en kom nu tot t besef dat het bullshit is :') Ik doe 2u aan 70 dia's, en ik moet nog zo 7 hoofdstukken doen van 100+ dia's :')

Lekker bezig school. Was wel zo vriendelijk om wat vroeger te zeggen
Natuurlijk. Een examen dat ze 5 dagen van te voren inplannen. Proefexamen? Betekent dat dat de uitslag niet telt?
 
Beterschap Natty87 ! :aai:


Huiswerk maken.

Natuurlijk. Een examen dat ze 5 dagen van te voren inplannen. Proefexamen? Betekent dat dat de uitslag niet telt?
Yes proefexamen, gewoon om eens te kijken hoe de vraagstelling gaat zijn.
Maar ik ben dan zo'n autistisch kind die dat wel goed wil kunnen invullen, maar dat wordt 'm niet :(
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Verkoudheid begint toch door te komen vrees ik :(.
Luchtwegen dicht, hoofdpijn, moe...

Gember citroen thee drinken... kan helpen tegen het doorbreken van de verkoudheid
 
Gember citroen thee drinken... kan helpen tegen het doorbreken van de verkoudheid

Gisteravond verse gemaakt thuis, hier ook al een kop gedronken deze ochtend.
Fingers crossed!

Vlug naar dokter, ivm je weekend

Meh, ik ga zga nooit naar de dokter voor een simpele verkoudheid...
Maar het speelt wel door mijn hoofd, ik wil niet doodziek zijn dit weekend :eek:.
Gelukkig is het deload week, dat is kinda rusten :grinny: .
 
:roflol:
Gisteravond verse gemaakt thuis, hier ook al een kop gedronken deze ochtend.
Fingers crossed!



Meh, ik ga zga nooit naar de dokter voor een simpele verkoudheid...
Maar het speelt wel door mijn hoofd, ik wil niet doodziek zijn dit weekend :eek:.
Gelukkig is het deload week, dat is kinda rusten :grinny: .
Wel uitkijken met gemberthee, mijn moeder dronk dat tegen de verkoudheid, meer dan een jaar later nog steeds verkouden. Bleek ze allergisch voor gember te zijn geworden:roflol:
 
Back
Naar boven