Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #117.941
Verkoudheid begint toch door te komen vrees ik :(.
Luchtwegen dicht, hoofdpijn, moe...
Tja dat kon niet uitblijven Bubsie, je weerstand werd behoorlijk op de proef gesteld de laatste week.
Goed voor jezelf zorgen en goed eten nu, dan ben je eerder hersteld en lekker Kerstfeest vieren :kerst:

• #117.942
Tja dat kon niet uitblijven Bubsie, je weerstand werd behoorlijk op de proef gesteld de laatste week.
Goed voor jezelf zorgen en goed eten nu, dan ben je eerder hersteld en lekker Kerstfeest vieren :kerst:

Dacht eerst om wat te zakken in kcal tot en met vrijdag omwille van deload-week, maar f*ck that shit :D.
Ik vind 1600kcal awesome!

• #117.944
  • #117.945
Heb je het dan alleen over je ontbijt offffff?

1600kcal als ontbijt, dat krijg ik nooit binnen :roflol:.
Tijden rond 1200-1400 geleefd, dan zijn die 200 extra echt hemels :).
1575372734133.png

een deload is ook om te herstellen dus ook up your Kcal, je hoofd leeg maken in Essen :driving:
Dat zal zeker lukken, kijk er naar uit!
Nog vier keer slapen :D!

• #117.946
Gister opeens tijdens het winkelen een steek gevolgd door een druk in m'n linkerborst en een tinteling in m'n linkerhand (met name m'n pink).

Vandaag tijdens het trainen weer een druk op m'n linkerborst en heel erg kortademig. Zelfs nu 1,5 uur na het trainen nog kortademig.

Morgen toch maar ff langs de huisarts gaan..
Net 2 buisjes bloed af laten nemen. Kreatinine, cholestrol en ook 1 voor bloedglucose(suiker zit in de familie dus dan weet ik dat ook meteen als ik toch bezig ben).

Over een kleine 2 uur gaan ze een ECG maken. Ik ben benieuwd.

• #117.947
Morgen
Net 2 buisjes bloed af laten nemen. Kreatinine, cholestrol en ook 1 voor bloedglucose(suiker zit in de familie dus dan weet ik dat ook meteen als ik toch bezig ben).

Hopelijk alles ok op de ecg

• #117.948
Net in slaap gedommeld tijdens mijn pauze :D

• #117.950

Best heftig allemaal, hoop voor je dat het allemaal meevalt :rolleyes:

• #117.953
@MrDroeftoeter die niet meer reageert op m'n pm's.
Op de koop toe nog wat ziek...
Rustdag dus.

Kan iemand mij een stuk touw lenen aub.

• #117.955

Alvast 1 uitslag binnen. Bloedglucose was 5,1. Kheb dus iig geen suikerziekte. Top. Morgen hoor ik de rest.

• #117.957
Ecg zal ook wel ok zijn, hopelijk dan, konden ze niet meteen bij het afnemen de uitslag meegeven?
Nee helaas niet. ECG is afgenomen door huisartsassistente en opgestuurd naar de cardioloog. Morgen wordt ik gebeld door de huisarts om de uitslag te bespreken.

In een ziekenhuis zoals bijvoorbeeld op de eerste harthulp dan weet je wel meteen van hoe of wat.

• #117.958
Alvast 1 uitslag binnen. Bloedglucose was 5,1. Kheb dus iig geen suikerziekte. Top. Morgen hoor ik de rest.

Morgen? Voor deze basic testen zou je in een halve dag (max) resultaat moeten hebben.
Alles gebeurt default op dezelfde analyzer en is in vijf minuten gepiept (de analyse op zich dan).
Echt vreemd dat dit in NL zoveel meer tijd in beslag neemt dan in BE.
Ik liet vroeger tijdens mijn nachtshift bloed prikken voor routine controle en had een uur later alle resultaten in mijn handen.

• #117.959
Nee helaas niet. ECG is afgenomen door huisartsassistente en opgestuurd naar de cardioloog. Morgen wordt ik gebeld door de huisarts om de uitslag te bespreken.

In een ziekenhuis zoals bijvoorbeeld op de eerste harthulp dan weet je wel meteen van hoe of wat.
Ah ok begrijp het, ecg is een moment opname zou toch bij je cardioloog een holter en fiets onderzoek aanvragen

• #117.960

heb je sinds zondag nog weer klachten gehad?

Terug
Naar boven