MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #117.903
Een barbell van 12kg op je voet laten vallen waardoor je niet meer normaal kan lopen :windup:

Hoeveel fitgirl pluspunten voor je eerste gym related injury?
Dit is de oplossing
1575218612019.jpeg

• #117.905
shit, weer geen voordelen hiervan.

• #117.906
Dat kan best hard aankomen. Ik liet laatst een 20 kilo schijf glippen... kon net mijn voet wegtrekken... gaf nog best een aardige tik.

• #117.907
Nja, hij viel en ik wou 'm opvangen/tegen houden want er stond nog iemand naast maar hij viel precies op de spier op de bovenkant van m'n voet. Op dat moment zelf viel het mee maar daarna merkte ik dat 't toch een iets hardere tik was dan wat ik eerst dacht. Hoop dat 't snel wat bijtrekt anders kan ik geen benen trainen. En dát is natuurlijk slecht voor de gains.

:peachy:

• #117.908
Nja, hij viel en ik wou 'm opvangen/tegen houden want er stond nog iemand naast maar hij viel precies op de spier op de bovenkant van m'n voet. Op dat moment zelf viel het mee maar daarna merkte ik dat 't toch een iets hardere tik was dan wat ik eerst dacht. Hoop dat 't snel wat bijtrekt anders kan ik geen benen trainen. En dát is natuurlijk slecht voor de gains.

:peachy:
Doe maar hardcore. Ik zou wel even opletten, blauwe plek kun je gewoon mee trainen, breuk in je middenvoetsbeentje kun je beter laten Helen ;)

sowieso altijd oppassen met doortrainen met pijn.

• #117.910
Terug
Naar boven