- Waardering
- 4.296
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fit girl kunnen toch helemaal niet blesseren....Een barbell van 12kg op je voet laten vallen waardoor je niet meer normaal kan lopen
Hoeveel fitgirl pluspunten voor je eerste gym related injury?
Dit is de oplossingEen barbell van 12kg op je voet laten vallen waardoor je niet meer normaal kan lopen
Eckte fitgirls gebruiken een 20kg barbellEen barbell van 12kg op je voet laten vallen waardoor je niet meer normaal kan lopen

Doe maar hardcore. Ik zou wel even opletten, blauwe plek kun je gewoon mee trainen, breuk in je middenvoetsbeentje kun je beter laten HelenNja, hij viel en ik wou 'm opvangen/tegen houden want er stond nog iemand naast maar hij viel precies op de spier op de bovenkant van m'n voet. Op dat moment zelf viel het mee maar daarna merkte ik dat 't toch een iets hardere tik was dan wat ik eerst dacht. Hoop dat 't snel wat bijtrekt anders kan ik geen benen trainen. En dát is natuurlijk slecht voor de gains.
![]()

Oh f**k off, dit kan er ook nog wel bij. Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutttttttt
Oh f**k off, dit kan er ook nog wel bij. Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutttttttt
Das minder, wel mooi plafondOh f**k off, dit kan er ook nog wel bij. Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutttttttt
Zo opwindend klonk haar geschreeuw helaas niet. Haar hele studio stond blank door een verstopping.
Sinterklaas heeft de "subtiele" hint gegeven dat het tijd is om te cutten. Geen chocolade voor mij
![]()
minicut samen met @Cringy ...kan nog net voor de Kerst..chocolade-dieet??Sinterklaas heeft de "subtiele" hint gegeven dat het tijd is om te cutten. Geen chocolade voor mij
![]()
Staan er wel niet op maar aardbeien en chocolade.. win/winSinterklaas heeft de "subtiele" hint gegeven dat het tijd is om te cutten. Geen chocolade voor mij
![]()
Na 10 dagen ziek rondlopen nu toch maar ziek thuis & geen gym #fml daar gaan al mn gains![]()
.