Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #117.881
Van hetzelfde! Mijn neus is eindelijk weer open sinds m'n operatie. Nu is die dubbel zo hard verstopt omdat ik verkouden ben en het nog herstellende is :roflol: . Zelfs xylometazoline helpt nog amper.
En snachts loopt het de keel in en heb je brok in de keel, hoesten :(

• #117.884
Van hetzelfde! Mijn neus is eindelijk weer open sinds m'n operatie. Nu is die dubbel zo hard verstopt omdat ik verkouden ben en het nog herstellende is :roflol: . Zelfs xylometazoline helpt nog amper.
Met alle gear die hij door velen wordt gebruikt zal men toch ook wel aan pseudoephedrine kunnen komen. ;)

• #117.885
Verwarming hoger zal alleen maar meer bacterien geven en dus langer last... :(
gorgelen... de hele dag door met zout water is nog het beste... smerig I know.
Of neem bouillon steeds een paar slokken. Gewoon zo een potje van knorr.

Beterschap...

• #117.886
Met alle gear die hij door velen wordt gebruikt zal men toch ook wel aan pseudoephedrine kunnen komen. ;)
Beetje onnodig voor die paar dagen :p. Xylometazoline doet normaal prima zijn werk. Alleen nu even niet omdat m'n neus nog herstelt.
Verwarming hoger zal alleen maar meer bacterien geven en dus langer last... :(
gorgelen... de hele dag door met zout water is nog het beste... smerig I know.
Of neem bouillon steeds een paar slokken. Gewoon zo een potje van knorr.

Beterschap...
Tijdens het slapen is het lastig.. Dan is het wel fijn om een beetje warme lucht te hebben. Heb hem natuurlijk wel laag staan, zolang het maar niet te koud is.

• #117.887
Ziek geworden in de belangrijkste laatste 2 weken van dit schooljaar.. Van alle dagen dat ik ziek kon worden, moet het nu zijn. Nog 1 week stage tot m'n eindoordeel + twee verslagen afronden. Moet morgen dus hoe dan ook naar stage en het moet ook goed gaan :(
Nooooo . Rustig aan en hopelijk voel je je snel beter! Altijd slechte timing zulke dingen

• #117.888
Gister opeens tijdens het winkelen een steek gevolgd door een druk in m'n linkerborst en een tinteling in m'n linkerhand (met name m'n pink).

Vandaag tijdens het trainen weer een druk op m'n linkerborst en heel erg kortademig. Zelfs nu 1,5 uur na het trainen nog kortademig.

Morgen toch maar ff langs de huisarts gaan..

• #117.889
Gister opeens tijdens het winkelen een steek gevolgd door een druk in m'n linkerborst en een tinteling in mn linkerhand (met name m'n pink).

Vandaag tijdens het trainen weer een druk op m'n linkerborst en heel erg kortademig. Zelfs nu 1,5 uur na het trainen nog kortademig.

Het was leuk je gekend te hebben.

• #117.891
Gister opeens tijdens het winkelen een steek gevolgd door een druk in m'n linkerborst en een tinteling in m'n linkerhand (met name m'n pink).

Nooit chill als je rikketik een beetje loopt te kloten, sterkte er mee!

• #117.895
Waar is Hoxyz heen?

• #117.900
@Arminius er werd me gevraagd, je te vragen of je zin hebt in hgh bukkake feestje.

Terug
Naar boven