- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Fijne bekeuring van 67 euro. 11 km te hard over een industrieterrein om half 10 's avonds. Klootzakken.
care, we zijn door. En bedenk dat PSV de laatste 2 wedstrijden zeer mooi voetbal heeft laten zien.
wat Blom flikte was veel erger.
Ik ging is voor de verandering 'savonds naar de fitness, normaal ga ik 'savonds niet want dan is het super druk. En wat zag ik: meer dan 50% van de mannen in de krachthoek deed volgens mij zijn oefeningen verkeerd. gewone curls(voor biceps), waarbij ze hun lichaam super hard mee zwaaiden, bench presses waarbij ze de stang maar halfverwege lieten zakken en dan weer naar boven brachten... Ik ergerde er me in en wou hun vertellen wat ze fout deden, maar vond dat ik dan als een betweter ging over komen en heb dus maar niets gedaan![]()
.Ik weet al weken wat het is, maar ga toch niet bellen. PM mij eens wat jij denkt dan?Dat ik na de hint van Q-music achter het geluid ben .. maar niet terug gebeld word ... godver

Het niet normaal kunnen lopen door spierpijn in me quads, terwijl ik die woensdag getraind heb. ergste spierpijn is nu![]()