MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Fijne bekeuring van 67 euro. 11 km te hard over een industrieterrein om half 10 's avonds. Klootzakken.

Dat ik morgenvroeg er vroeg uit moet!! Dus kan het vanavond niet te laat maken (L)

Ik ging is voor de verandering 'savonds naar de fitness, normaal ga ik 'savonds niet want dan is het super druk. En wat zag ik: meer dan 50% van de mannen in de krachthoek deed volgens mij zijn oefeningen verkeerd. gewone curls(voor biceps), waarbij ze hun lichaam super hard mee zwaaiden, bench presses waarbij ze de stang maar halfverwege lieten zakken en dan weer naar boven brachten... Ik ergerde er me in en wou hun vertellen wat ze fout deden, maar vond dat ik dan als een betweter ging over komen en heb dus maar niets gedaan:rolleyes:

Fijne bekeuring van 67 euro. 11 km te hard over een industrieterrein om half 10 's avonds. Klootzakken.

Wow echt?

Ik rij op ons industrietterrein meestal rond de 100. Je mag er 50 maar het is een rechte weg van 20 meter breed en echt 2 km lang ofzo. Wat zijn dat voor ratten om daar te gaan controleren, woont toch niemand? en zeker rond die tijd.

Overigens wel heerlijk driften op die weg in de winter

Het begon allemaal vrij rustig. Iemand op school had het over een vriend van hem die zn binnenborst heel veel trainde waardoor het naar voren stond.

Toen hadden we gym. Mijn gym leraar zei tegen een vriend van mij dat hij niet zoveel moet trainen, anders gaat hij zo lopen: * Doet een soort bochel met schouders naar voren *

En toen 's middags bij fitness begon er weer iemand over binnenborst spieren.........................

De europa league wedstrijden van vanavond :( :(

De europa league wedstrijden van vanavond :( :(

I know that feel bro.

Laatste minuut tegen de lat

fred-mercury-queen-meme-so-close-150x150.png

Ik ging is voor de verandering 'savonds naar de fitness, normaal ga ik 'savonds niet want dan is het super druk. En wat zag ik: meer dan 50% van de mannen in de krachthoek deed volgens mij zijn oefeningen verkeerd. gewone curls(voor biceps), waarbij ze hun lichaam super hard mee zwaaiden, bench presses waarbij ze de stang maar halfverwege lieten zakken en dan weer naar boven brachten... Ik ergerde er me in en wou hun vertellen wat ze fout deden, maar vond dat ik dan als een betweter ging over komen en heb dus maar niets gedaan:rolleyes:

Er leiden verschillende wegen naar rome ;).

Dat ik na de hint van Q-music achter het geluid ben .. maar niet terug gebeld word ... godver

Dat ik me bijna verslapen heb (7:50) wakker en 8:15 afspraak... als een jacko gehaast.

Het niet normaal kunnen lopen door spierpijn in me quads, terwijl ik die woensdag getraind heb. ergste spierpijn is nu:(

Dat Rijst zo verliefd en gelukkig is dat hij elke poep en scheet hier op DBB vermeld :P :P

Nog steeds last van de linkerkant van me nek / trap aanhecting. Had gister niet verder moeten gaan met die db shruggs xD

Heb wel tijgerbalsem <3

Dat me hond me kamer heeft ondergezeken FUUUUUUUUUUUUUUUU

dat the internetz zo ****ing langzaam is vandaag

ik wil de nieuwste afevering van family guy online zien,

Terug
Naar boven