MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat Rijst zo verliefd en gelukkig is dat hij elke poep en scheet hier op DBB vermeld :P :P

Hehe, ja rijst, krijg echt geen hoogte van jou. Eerst heb je het over elke maand een andere chick hosselen en nu ben je uit het niets opeens over je oren verliefd.

Wil echt eens weten wat voor persoon je irl bent :)

Hehe, ja rijst, krijg echt geen hoogte van jou. Eerst heb je het over elke maand een andere chick hosselen en nu ben je uit het niets opeens over je oren verliefd.

One legendary mother****er denk ik :D

Ja man, maar dat is inmiddels ook alweer (vandaag precies 1 maand) Primeurtje...

Toen ik had gebeld dat het over was naar me wijf waar ik 2-3maanden een coïtus relatie mee had gehad ging ik die avond ff flink zuipen was heelmaal van de kaart maar had chick gefixed. Kweet niet man.... vindt echt een leuke meid, wel wat ouder mss is dat het wel.. heb nooit echt een relatie gehad met iemand die veel ouder is.

Collega die achterover van het stijger afdondert... op 2 plaatsen rug gebroken... 2 ribben gebroken, borstbeen gebroken, schouder gebroken, kaak gebroken en klaplong... Verder hele kop open liggen ... die gast schreeuwen van de pijn.. gelukkig was ambulance snel aanwezig... denk niet dat hij nog aan het werk komt :(

Collega die achterover van het stijger afdondert... op 2 plaatsen rug gebroken... 2 ribben gebroken, borstbeen gebroken, schouder gebroken, kaak gebroken en klaplong... Verder hele kop open liggen ... die gast schreeuwen van de pijn.. gelukkig was ambulance snel aanwezig... denk niet dat hij nog aan het werk komt :(

pff....

Damn, jij opgepakt omdat je: Come at me broh riep ? :)

OT: Damn, best klote man ... wens 'm sterkte

Tja uur later was arbo op de bouw... meteen iedereen van de bouw af... gingen ze alles onderzoeken...

Die kerel lag er naar bij... z'n borst stond wel 10cm naar voren... heel apart...

Tja uur later was arbo op de bouw... meteen iedereen van de bouw af... gingen ze alles onderzoeken...

Die kerel lag er naar bij... z'n borst stond wel 10cm naar voren... heel apart...

Hoop niet dat zijn zenuwen ernstig zijn beschadigd..

Weer rond 09:00 wakker terwijl ik gewoon kan slapen tot zolaat ik wil.. pff

Ben in een week 2.5kg vermagerd en geen idee hoe het komt. Je zou je kunnen afvragen waarom dit cut is? Wel ik zit in de bulk...

jep, 3400 kcal per dag, heb een voedingschema;), maar heb afgelopen week door omstandigheden meer beweging gehad en blijkbaar toch ook iets minder gegeten:o want daar zou het nooit alleen kunnen aan liggen. Ik ben toch van plan om er weer vollop in te vliegen:D

dat ik ipv de variety pack whey satchets banana sensation binnenkrijgt. ben ik dan de enige die het ''logisch'' vind dat als je geen smaak aanklikt de variety binnenkomt..

dat ik ipv de variety pack whey satchets banana sensation binnenkrijgt. ben ik dan de enige die het ''logisch'' vind dat als je geen smaak aanklikt de variety binnenkomt..

Als je geen smaak aanklikt doet de B&F medewerker zijn ogen dicht en pakt hij een random smaak.

ik zou het zowat geloven:P
naja ik moet ook de caseine variety pack nog bestellen dus ik ga even vragen of ze daar dan isolaat choco en strawberry samples bij willen doen want ik vind de smaak en textuur best wel wat verschillen kwa isolaat/caseine

Zo lam als een dozijn turken...... wad de fukk. Zo ff me energie pijl omhoog brengen.

fkn zere rug

mag wel synthol in me armen spuiten, niks geen progessie ;@

idd me armen moeten ook weer groeien maar ben aan het cutten :(
dan maar aan de synthol idd

Terug
Naar boven