Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

jah toch,makkelijke oplossing , nee maar ff serieus ik erger me er dood aan,
maat van me die curld met 24 en bankt 110/115 , ik curl MOEIZAAM met 18 en bank nu redelijk makkelijk al 100kg. zit totaal geen verhouding in

mijn moeder wilt mij niet accepteren op facebook. k*t h**r.

Je moeder toevoegen op facebook is zo not done !

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 16:51 ----------

:roflol:

Pac-Man.jpg

Herstel opeens ****ing langzaam, 4 dagen geleden schouders gedaan, wilde vandaag weer doen, maar gewoon nog steeds spierpijn..

???

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 17:02 ----------

mijn moeder wilt mij niet accepteren op facebook. k*t h**r.

ik wil mijn moeder niet accepteren op facebook. k*t h**r.

link naar de facebooks van jullie moeders ?

hahaha marcelll

Tja uur later was arbo op de bouw... meteen iedereen van de bouw af... gingen ze alles onderzoeken...

Die kerel lag er naar bij... z'n borst stond wel 10cm naar voren... heel apart...

Goeie progressie.:)

J/k ****ed up man, hopen maar dat ie geen blijvend letsel heeft..

Ga ik verdomme na half 8 vanochtend naar bed, word ik gewoon doodleuk om half 11 al weer wakker..

Kort nacht gehad... half 5 erin gegaan en 9uur wakker... wel nog wezen trainen maar ging voor geen meter. vanmiddag maar weer ff bijslapen denk ik of nog ff in bed kruipen bij me meisje. (mag geen wijf meer zeggen dus meisje in vervanging)

jah toch,makkelijke oplossing , nee maar ff serieus ik erger me er dood aan,
maat van me die curld met 24 en bankt 110/115 , ik curl MOEIZAAM met 18 en bank nu redelijk makkelijk al 100kg. zit totaal geen verhouding in
ga 2x per week je armen trainen = monster progress

je triceps zijn 2/3 van je bovenarm dus als je grote armen wil ook triceps goed aanpakken he.

YES! Morgen begint mijn tentamenweek en heb nog niets gedaan. Ready to fail :)

Terug
Naar boven