Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #119.582
Van die nies cockteases waardoor je een minuut lang debiel kijkt en er uiteindelijk niets van komt.

• #119.587
Mijn katje wilt nog verder spelen maar ik moet gaan werken :(

• #119.590
Dat zelfs Facebook mij dik vind :(
20200122_081812.jpg
Nee, ik heb niet gezocht naar maagverkleining of iets in die buurt.

• #119.591
Het zou moeten lukken dat ik dan enkel slechte heb gehad. Antwerpen, Etterbeek, en 2x Sint-Niklaas waren alle4 schraal, mogelijk doordat het merendeel niet van autochtone afkomst was. In de douche gescheten, de wasbak verstopt met scheerschuim en haar, kerel die een dumbbell naar een ander gooit middenin het krachthonk,...

Ik heb er de extra cash voor over.
Daar noem je ook weer eens enkele locaties op :') De basic-fits in Sint-niklaas en antwerpen zijn bij de ergste op dat kutvolk, kan je inderdaad beter naar een duurdere gaan :p
Zelf ook niet in basic fit omdat ik 2 andere goede gyms op loopafstand heb van mijn deur :D

• #119.592
Mijn tong verbrand door te snel een slok te nemen van mijn thee... eten gaat dus niet comfortabel dus ik pleur 3x per dag havermout in een blender met pindakaas en banaan en doen we het maar zo

image.jpg

• #119.593
  • Like
Waarderingen: mat
  • #119.594
Wortelkanaalbehandeling gehad. Nu met een dikke wang bijkomen van de verdoving(en) en niks naar binnen krijgen... zelf het pap loopt langs mien kaken!

• #119.595
Rietje nemen en dan meteen hoofd schuin naar achter ;)

Herinnering aan mijn mannetje en ik ... allebei een behandeling gehad en verdoofde kaak en dan samen koffie met een rietje in de stations resto....
Samen kwijlen en koffie uit ons bek lopend zitten lachen :roflol:

Sterkte. @HertogSandBox

• #119.596
Ik wil niet (echt) zeggen dat dit volgende mijn dag verpest heeft maar ik raakte vandaag geïrriteerd tot het punt dat ik extreem geïrriteerd werd..... (btw zal wel (misschien?) aan mijn autisme liggen, pdd-nos) door een vrouw in de supermarkt die tergend langzaam haar boodschappen uit haar kar haalde en nog trager afrekende. Terwijl er een behoorlijke rij stond ook nog. De geestelijk normale mensen achter me raakten ook geïrriteerd, voelde ik hoor.

• #119.598
Squat rek die scheef staat waardoor ik faal met de stang terug te leggen en die 120kg elke x er bijna af dondert.

• #119.599
Ik wil niet (echt) zeggen dat dit volgende mijn dag verpest heeft maar ik raakte vandaag geïrriteerd tot het punt dat ik extreem geïrriteerd werd..... (btw zal wel (misschien?) aan mijn autisme liggen, pdd-nos) door een vrouw in de supermarkt die tergend langzaam haar boodschappen uit haar kar haalde en nog trager afrekende. Terwijl er een behoorlijke rij stond ook nog. De geestelijk normale mensen achter me raakten ook geïrriteerd, voelde ik hoor.
Aan zulke momenten heb ik liever niet dat ik aan de tren zit.

• #119.600
Wagen die langer in de garage moet blijven voor herstelling want niet alle stukken waren op tijd daar, waardoor ik 2 dagen langer geen vervoer heb en niet kan gaan trainen

Terug
Naar boven