- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Vind het te druk op het forum, net als de gym in januari
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ook.

Hij is op een geheime missie.
Nummer van je vriendin? Dan ga ik wel even langs.Mijn katje wilt nog verder spelen maar ik moet gaan werken![]()
04711
Daar noem je ook weer eens enkele locaties op :') De basic-fits in Sint-niklaas en antwerpen zijn bij de ergste op dat kutvolk, kan je inderdaad beter naar een duurdere gaanHet zou moeten lukken dat ik dan enkel slechte heb gehad. Antwerpen, Etterbeek, en 2x Sint-Niklaas waren alle4 schraal, mogelijk doordat het merendeel niet van autochtone afkomst was. In de douche gescheten, de wasbak verstopt met scheerschuim en haar, kerel die een dumbbell naar een ander gooit middenin het krachthonk,...
Ik heb er de extra cash voor over.

Aan zulke momenten heb ik liever niet dat ik aan de tren zit.Ik wil niet (echt) zeggen dat dit volgende mijn dag verpest heeft maar ik raakte vandaag geïrriteerd tot het punt dat ik extreem geïrriteerd werd..... (btw zal wel (misschien?) aan mijn autisme liggen, pdd-nos) door een vrouw in de supermarkt die tergend langzaam haar boodschappen uit haar kar haalde en nog trager afrekende. Terwijl er een behoorlijke rij stond ook nog. De geestelijk normale mensen achter me raakten ook geïrriteerd, voelde ik hoor.